فعالیت 22 هزار نیرو برای اجرای طرح نوروزی در تهران

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران عظیم از به کارگیری 22 هزار نفر نیرو برای اجرای طرح نوروزی در تهران اطلاع داد.

فعالیت 22 هزار نیرو برای اجرای طرح نوروزی در تهران

به گزارش پلیس، سردار رحیمی در مراسم رزمایش اقتدار نوروزی گفت: ما در حالی ساعات انتهای سال 99 را سپری می کنیم که بنا بر تدابیر ابلاغی فرمانده نیروی انتظامی در این سال علاوه بر ماموریت های جاری پلیس و اجرای طرح پلیسی، ماموریت سنگین و خطیر یاری به کادر درمانی و بخش سلامت را با توجه به شیوع کرونا ویروس از نخستین روزهای سال 99 در صدر ماموریت های پلیس اجرایی نموده ایم.

وی اضافه نمود: از ابتدای امسال در اجرای فاصله گذاری اجتماعی و همچنین اجرای طرح های منع تردد که در ورودی ها و خروجی های شهر تهران به اجرا درآمد کوشش کردیم امنیت را به بهترین شکل در پایتخت به اجرا بگذاریم. در تهران با کوشش همکاران مجاهد من با اجرای طرح های مختلف امنیت محقق شد و در طرح هایی همچون رعد و کاشف که توسط پلیس پیشگیری و آگاهی اجرا شد، پیروز شدیم هشت درصد کشفیات را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم که همه اینها به برکت کوشش و مجاهدت شبانه روزی همکارانم بوده است.

افزایش 20درصدی کشفیات در حوزه مواد مخدر

رحیمی ادامه داد: در حوزه مواد مخدر با اجرای طرح های مختلف با خرده فروشان و معتادان متجاهر برخورد شد و بالغ بر 25 تن کشفیات، شرایطی را فراهم آورد که نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی تهران عظیم در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح ظفر و تثبیت پاکسازی مناطق آلوده در امسال اشاره نمود و اضافه نمود: پاکسازی در سال گذشته انجام شد و امسال کوشش ما برای تثبیت این مناطق بود. به همین دلیل ده ها منازلی که به مرکز فروش مواد مخدر معروف بودند، پلمب شدند. همچنین در پلیس هدایت و رانندگی و پلیس راه پیروز شدیم در کاهش کشته های تصادفات رتبه برتر را کسب کنیم.

رحیمی ادامه داد: در حوزه فوریت های پلیسی و پلیس 110 تا امروز بالغ بر 12 میلیون تماس شهروندان را پاسخ داده ایم و 4.5میلیون عملیات پلیسی 110 در امسال توسط 700 واحد پلیسی 110 به اجرا درآمده است.

وی تاکید نمود: از ابتدای اسفند طرح نوروزی را شروع کردیم که بالغ بر 350 تا 400 مرکز عمده خرید تحت پوشش پلیس قرار گرفته تا مردم با خیالی راحت در این مراکز کارهای خود را انجام دهند. در چهارشنبه انتها سال نیز با حضور گسترده همکارانم کمترین حادثه را نسبت به کل کشور در پایتخت شاهد بودیم. در این راستا بیش از 250 نقطه که سابقه داشتند، حضور سنگین همکارانمان را شاهد بودیم و قبل از این روز اراذل و اوباش جمع آوری و به آنها تذکر و تعهد از آنها گرفته و توجیه شدند.

رحیمی توضیح داد: 1400 گشت خودرویی و موتوری به همراه 500 گشت زوجی پیاده کار طرح نوروزی را شروع نموده اند. همچنین 190 ایستگاه نوروزی را فعال کردیم و 22 هزار نفر از همکاران ما برای اجرای طرح نوروزی به کار گرفته شدند. به این ترتیب برای تمام اماکن و مراکز خرید برنامه ریزی دقیقی انجام داده ایم.

وی با تاکید بر توصیه برای عدم انجام سفر با توجه به شرایط کرونایی گفت: با این وجود براساس تاکیدات فرماندهی انتظامی برنامه ریزی های لازم در این حوزه صورت گرفته است. امروز نیروی انتظامی با تمام توان در جهت تامین امنیت داخلی کشور آماده اجرای دستورات است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9313

به "فعالیت 22 هزار نیرو برای اجرای طرح نوروزی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 22 هزار نیرو برای اجرای طرح نوروزی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید