برگزاری همایش نانو فناوری با همکاری دانشگاه های عراق و سوریه، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش دوست بلاگ، دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه های کشورهای عراق و سوریه همایش بین المللی علوم و فناوری نانو را در اسفندماه برگزار می نماید.

برگزاری همایش نانو فناوری با همکاری دانشگاه های عراق و سوریه، آخرین مهلت ثبت نام

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، همایش بین المللی علوم و فناوری نانو با همکاری دانشگاه های ایران، عراق و سوریه در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در راستای توسعه همکاری های علمی بین المللی بین اساتید و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه های کشور عراق و سوریه برگزار می گردد.

در این همایش که در روز 24 اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، ضمن ارائه تبادل آخرین یافته های پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی، زمینه گسترش تعاملات علمی و پژوهشی بین اساتید و دانشجویان کشورهای حاضر در همایش فراهم می گردد.

نانو پزشکی، نانو الکترونیک، نانو شیمی، نانو مواد، نانو بیوتکنولوژی، نانو بیومواد، سم شناسی نانو، نانو فوتونیک، نانوفناوری مولکولی، ایمنی نانوفناوری، فناوری نانو در مهندسی بافت، فناوری نانو در علوم کشاورزی، نانو سیالات، نانو محاسبات، نانو کامپوزیت، نانوسیالات، نانو در صنعت، نانو در علوم صنایع غذایی و نانو در محیط زیست از جمله موضوعاتی است که در این همایش در مورد آنها بحث و گفتگو می گردد.

30 بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مقاله برای این همایش معین شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3251

به "برگزاری همایش نانو فناوری با همکاری دانشگاه های عراق و سوریه، آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش نانو فناوری با همکاری دانشگاه های عراق و سوریه، آخرین مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید