200 ابتلا و 10 فوتی کرونا در پرسنل شهرداری ، لزوم توجه به خانواده مبتلایان و متوفیان

به گزارش دوست بلاگ، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که برای رفع دغدغه های خانواده کارگران و کارمندان شهرداری که مبتلا به کرونا هستند و همچنین افراد جان باخته این بیماری، اقدامی عاجل انجام دهد.

200 ابتلا و 10 فوتی کرونا در پرسنل شهرداری ، لزوم توجه به خانواده مبتلایان و متوفیان

به گزارش خبرنگاران، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که 200 نفر از پرسنل شهرداری مبتلا به کرونا شده و متاسفانه 10 نفر نیز جان خود را از دست داده اند، گفت: متاسفانه فراگیری ویروس کرونا در شهر و کشورمان موجب شده که تعدادی از هموطنان به این ویروس مبتلا شوند. اما شهرداری به عنوان یک سازمان خدماتی موظف به ارائه خدمات و تامین نیازهای زندگی است.

وی با بیان این که شهرداری در این روزها سعی کرده که خدمات خود را در سطح شهر تهران تداوم بخشد، گفت: البته این پایداری ارائه خدمات برای برخی بهای سنگینی داشته و متاسفانه تعدادی به کرونا مبتلا شده و تعدادی از کارگران و کارمندان را نیز از دست دادیم که در این شرایط توجه به نیازهای روحی، روانی، مادی و معنوی خانواده این عزیزان امری لازم است و نباید مورد غفلت و فراموشی قرارگیرد.

وی با بیان این که پاسخ به دغدغه های خانواده متوفیان و پیگیری احوال افراد بستری باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: بر همین اساس درباره لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمات رسانی تذکر می دهم و انتظار دارم با استفاده از ظرفیت های موجود در بودجه سال 99 به ویژه اعتبارات مربوط در بخش کمک های بلاعوض و یارانه ها اقدامات لازم در راستای رفع دغدغه های خانواده های کارکنان انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4350

به "200 ابتلا و 10 فوتی کرونا در پرسنل شهرداری ، لزوم توجه به خانواده مبتلایان و متوفیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 ابتلا و 10 فوتی کرونا در پرسنل شهرداری ، لزوم توجه به خانواده مبتلایان و متوفیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید