وزیر بهداشت طرح جدید محدودیت ها را برای فرمانداران تشریح کرد

به گزارش دوست بلاگ، تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست ویدئوکنفرانسی فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، طرح جدید محدودیت ها که از شنبه اول آذر در سراسر کشور اجرایی می شود، تشریح کرد.

وزیر بهداشت طرح جدید محدودیت ها را برای فرمانداران تشریح کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نشست مشترک ویدئو کنفرانسی فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور درحال برگزاری است. این نشست با هدف اجرا و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی برنامه ریزی شده است.

در این نشست، 10 نفر از فرمانداران و 10 نفر از روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، به کنندگی از همه شهرها، تشریح آخرین شرایط بیماری کرونا، اقدامات اجرا شده، موانع و مسائل پیش رو و همچنین آخرین شرایط اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی (1) - از ساعت 18، در مراکز استان ها و شهر های بزرگ گزارش ارائه می کنند.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش این نشست، طرح جدید محدودیت ها را تشریح کرد.

نشست روز گذشته -یکشنبه- هیات دولت کاملا به موضوع کرونا اختصاص داشت و همه پیشنهادات کارشناسی شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست مصوب شد که از جمله آن ها می توان به تقسیم بندی کشور به سه دسته قرمز، نارنجی و زرد و همچنین تعطیلی تهران و 100 شهر با مناطق قرمز لز روز شنبه اول آذر به مدت 2 هفته اشاره کرد. همچنین طبق این مصوبه تردد شهر به شهر در مناطق دسته قرمز در بازه زمانی 2 هفته ای ممنوع خواهد بود. طرح غربالگری عمومی هم همزمان با این طرح اجرا خواهد شد و تست هم به صدهزار نفر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7790

به "وزیر بهداشت طرح جدید محدودیت ها را برای فرمانداران تشریح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت طرح جدید محدودیت ها را برای فرمانداران تشریح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید