نمکی: کارانه سه ماهه کادر درمان از فردا واریز می گردد

به گزارش دوست بلاگ، تهران(پانا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت سه ماه از کارانه کادر درمانی که در بیمارستان ها فعالیت می نمایند از صبح فردا اطلاع داد.

نمکی: کارانه سه ماهه کادر درمان از فردا واریز می گردد

به گزارش ایرنا، سعید نمکی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه ضمن بازدید از این بیمارستان و گفت وگو با کادر درمانی آن، اضافه کرد: با چانه زنی فراوان توانستیم منابعی جذب کنیم تا سه ماه از کارانه پزشکان و پرستاران را پرداخت کنیم.

وی بیان نمود: قرار براین است که به بیمارستان های مختلف سر بزنیم و از همکاران که در بیمارستان ها و خانه های بهداشت خدمت رسانی می نمایند، تشکر کنیم. مدیون زحمت های این عزیزان هستیم و برای مدت ها کارانه همکاران ما عقب بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: با پیگیری مستمر و دستور رییس جمهوری توانستیم در این هفته منابعی را جذب کنیم و از فردا سه ماه از کارانه همکاران پزشک و پرستار که در بیمارستان ها فعالیت می نمایند و موارد دیگر مثل مطالبات پزشکان خانواده را پرداخت می کنیم.

نمکی درباره مشکلاتی مانند کمبود دستگاه اکسیژن ساز نیز اظهار کرد: مواردی مانند احتیاج به اکسیژن ساز و سی تی اسکن در بیمارستان ها را پیگیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6972

به "نمکی: کارانه سه ماهه کادر درمان از فردا واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمکی: کارانه سه ماهه کادر درمان از فردا واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید