مجمع عمومی فوق العاده بانک دی با افزایش سرمایه دو هزار و 243 درصدی موافقت کرد

به گزارش دوست بلاگ، سهامداران بانک دی در مجمع عمومی فوق العاده، با افزایش سرمایه 2243 درصدی این بانک از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و آورده نقدی سهامداران موافقت کردند.

مجمع عمومی فوق العاده بانک دی با افزایش سرمایه دو هزار و 243 درصدی موافقت کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، در مجمع عمومی فوق العاده بانک دی که امروز با حضور دارندگان بیش از 57 درصد سهام در محل سالن اجتماعات بیمه دی برگزار گردید، پس از استماع گزارش هیئت مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و با تصویب سهامداران، افزایش سرمایه بانک از شش هزار و 400 میلیارد ریال به 135 هزار میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها (به میزان 126 هزار و 600 میلیارد ریال)) به تصویب رسید.

همچنین سهامداران با افزایش سرمایه به میزان 15 هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران موافقت کردند و اختیار عملی کردن آن را طی دو سال به هیئت مدیره بانک دی تفویض کردند که به این ترتیب سرمایه بانک دی به 150 هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

بانک دی با هدف اصلاح ساختار اقتصادی و خروج از شمولیت ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت، پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، پیشنهاد توجیهی افزایش سرمایه خود را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و آورده نقدی سهامداران به مجمع عمومی فوق العاده ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید، علاوه بر سهامداران حاضر در محل مجمع، سایر صاحبان سهام به صورت زنده (آنلاین) در جریان موارد مطرح شده در جلسه مجمع و مصوبات قرار گرفتند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9460

به "مجمع عمومی فوق العاده بانک دی با افزایش سرمایه دو هزار و 243 درصدی موافقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی فوق العاده بانک دی با افزایش سرمایه دو هزار و 243 درصدی موافقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید