آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مارک ویلموتس در حالی باید تیمش را برای دیدار روز 23 آبان برابر عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا آماده کند که هنوز هیچ رقمی از مطالبات قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران را دریافت نکرده است. همین اتفاق حاشیه هایی را برای فدراسیون ایجاد کرده است.

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

سخنگوی فدراسیون فوتبال در توضیح آخرین وضعیت این مشکل گفت: با همراهی وزارت ورزش و جوانان بخشی از قرارداد ویلموتس را تهیه کردیم. دو قسط این قرارداد تامین اعتبار شد و به یک بانک واسطه در خارج از کشور انتقال پیدا کرده تا برای انتقال به حساب ویلموتس در جریان باشد. این انتقال بانکی با اختلالی روبرو شده که مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند که این پول انتقال پیدا کند. قسط بعدی سرمربی تیم ملی هم بزودی پرداخت خواهد شد.

سیدمهدی علوی ادامه داد: با تحریم هایی که وجود دارد انتقال پول بسیار مشکل است اما فدراسیون یک ماه روی این موضوع تمرکز داشت. در این مدت ویلموتس تاکنون کوچکترین اشاره ای به این موضوع نداشت که جای تقدیر دارد. امیدوارم با حل این مشکل همه تمرکزها روی بازی با عراق باشد.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است به خاطر تحریم هایی که وجود دارد پرداخت مطالبات ویلموتس در تهران باشد گفت: بعید می دانم این اتفاق بیفتد.

علوی در مورد حضور هیاتی از طرف فدراسیون فوتبال ایران در عراق و بررسی شرایط میزبانی این کشور گفت: طبق روال همه مسابقات تیم ملی کشورمان هیات سه نفره ای از اعضای فدراسیون به محل برگزاری می روند و شرایط میزبانی را بررسی می کنند. این بررسی شامل زمین محل تمرین، هتل تیم ملی، فاصله رفت و برگشت به فرودگاه و هتل و ... می شود و امری طبیعی در همه مسابقات است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد کشور ثالث برای برگزاری دیدار با عراق نیز گفت: تا به حال ما هم منتظر اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال بودیم که در نهایت اعلام کرد این بازی در بصره برگزار نمی شود. عراق به دلیل اینکه میزبان این مسابقه است باید تا روز پنجشنبه کشور ثالث را برای برگزاری بازی به فیفا معرفی کند.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 800

به "آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید