شهرداری به دلیل شناسنامه باغات تذکر گرفت

به گزارش دوست بلاگ، عضو شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری تهران به دلیل روند کند تهیه شناسنامه باغات تهران تذکر داد.

شهرداری به دلیل شناسنامه باغات تذکر گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور درخصوص تاخیر تکمیل شناسنامه باغات تهران گفت: چند ماه قبل براساس مصوبات شورای شهر تهران شهرداری نسبت به ارایه تعدادی از شناسنامه ها اقدام کرد.

وی اضافه نمود شورا تصمیم گرفت تا این موضوع به صورت قانونی مطرح گردد و به کمیسیون های ماده هفت برود، اما این راستا طولانی شده است.

سالاری ادامه داد: این موضوع در تیرماه سال 96 به تصویب رسید و در فاز اول 12 هزار قطعه شناسایی شد که در اولویت اول به 6 هزار پلاک مراجعه شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از این تعداد مراجعات تنها پیروز به داخل شدن به سه هزار باغ شدیم که آنالیز از این باغات انجام شد.

وی ادامه داد: قرار بوده است که ظرف نهایتا شش ماه پس از لازم الاجرا شدن تبصره اجرای شناسنامه باغات شهرداری اجازه ورود به باغات را بگیرد، اما این اتفاق پس از یک سال هنوز نیافتاده است.

سالاری گفت: من از شهرداری تهران می خواهم به سرعت مشکل ورود به باغات برای شناسایی و تهیه شناسنامه باغات را حل و بر طرف کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این موضوع باعث می گردد تا باقی مانده باغات تهران هم از بین نرفته و همین باغات باقی مانده حفظ گردد.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 425

به "شهرداری به دلیل شناسنامه باغات تذکر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری به دلیل شناسنامه باغات تذکر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید