ساخت و بازسازی قطعات صنعتی، هنر متخصصان نیروگاه رامین اهواز

به گزارش دوست بلاگ، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: ساخت و بازسازی 840 قطعه صنعتی در این نیروگاه در نیمه نخست امسال محقق شد.

ساخت و بازسازی قطعات صنعتی، هنر متخصصان نیروگاه رامین اهواز

خلیل محمدی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اهواز، گفت: صنعت برق کشور طی سال های اخیر دچار چالش های مختلفی در عرصه تامین قطعات مورد نیاز خود به ویژه در بخش نیروگاهی شده و خداوند را شاکریم که با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان نیروگاه رامین توانستیم بخش زیادی از این قطعات را مورد ساخت و بازسازی قرار دهیم.

او با اشاره به گرمای طاقت فرسای تابستان و پیک سنگین برق طی امسال، نقش این قطعات در تعمیرات به موقع و بهره برداری از واحد های نیروگاهی را مهم و حیاتی دانست و افزود: مجموع قطعاتی که در شهریور ماه ساخته و بازسازی شدند، 126 عدد با تنوع 80 قطعه ثبت شده است که 68 قطعه از این تعداد بازسازی و 58 قطعه دیگر ساخت و بازسازی شدند.

به گفته محمدی؛ در نیمه نخست امسال تعداد 840 قطعه صنعتی با تنوع 656 نوع قطعه با تکیه بر تجربه و توانمندی کارکنان متخصص کارگاه ساخت این نیروگاه اجرا شده است.

نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و 850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می دهد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11628

به "ساخت و بازسازی قطعات صنعتی، هنر متخصصان نیروگاه رامین اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و بازسازی قطعات صنعتی، هنر متخصصان نیروگاه رامین اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید