خبرنگاران استاندار اردبیل: بانک در اعطای تسهیلات سخت گیر نباشند

به گزارش دوست بلاگ، اردبیل-خبرنگاران- استاندار اردبیل گفت: بانک های عامل در اعطای وام های اشتغال پایدار روستایی و حمایت از آسیب دیدگان بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل ها سخت گیری نکنند.

خبرنگاران استاندار اردبیل: بانک در اعطای تسهیلات سخت گیر نباشند

به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنامجو شنبه در جلسه کمیته کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: در شرایط حاکم کرونایی باید بانک های عامل آخرین دستور العمل بانک مرکزی را مدنظر قرار دهند و حوزه مالی استانداری نیز با استعلام از مراجع ذیصلاح آخرین دستورالعمل را ابلاغ نمایند.

وی با بیان اینکه 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی ابلاغ شده اضافه کرد: مرحله پنجم اعطای این تسهیلات در حوزه های کشاورزی، صنعت و خدمات برای اشتغال زایی پایدار تخصیص یافته که بیشترین آن182 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی هزینه شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: دستگاه های متولی باید پرونده درخواست نمایندگان را آنالیز و پیگیری نمایند و پروژه ها در بحث اشتغال به سمت توسعه حرکت نمایند.

بهنامچو گفت: نباید طرح در چرخه بروکراسی اداری معطل باشند و دستگاه ها و بانک ها در صورت مسائل طرح با ذکر دلیل در اسرع وقت به صاحبان وام اعلام نمایند تا بیشتر از این معطل نباشند.

وی همچنین در رابطه با تسهیلات کرونا گفت: متقاضیان با مراجعه به سایت کارا تا خاتمه مرداد ماه فرصت دارند نسب به شغل مورد نظر خود ثبت نام و در صورت داشتن شرایط از این تسهیلات برای حل بخشی از مسائل خود بهره مند گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6247

به "خبرنگاران استاندار اردبیل: بانک در اعطای تسهیلات سخت گیر نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اردبیل: بانک در اعطای تسهیلات سخت گیر نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید