جهانگیری: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت؛ گفت واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است و شایسته نیست با ابهام ها و انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد.

جهانگیری: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، انتشار مطلب اهانت آمیز مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو به منتقدان فرایند توزیع واکسن کرونا و گران بودن قیمت واکسن ایرانی نسبت به واکسن خارجی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، واکنش معاون اول رییس جمهور را در پی داشت.

اسحاق جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به اسم دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق تاکید نمود و گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با فراوری داخلی به صورت همزمان در حال اجرا است.

معاون اول رییس جمهور در ادامه تصریح نموده است: نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام ها و یا حتی انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. ضروری است در این خصوص اقدام مناسب انجام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10586

به "جهانگیری: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه ای همگانی و انتظاری به حق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید