بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود

به گزارش دوست بلاگ، دبیر پنجمین جشنواره ققنوس دانشگاه تهران بزرگ گفت: پیش بینی می کنیم بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ققنوس ارسال شود.

بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهرداد توکلی، دبیر پنجمین جشنواره ققنوس دانشگاه تهران بزرگ در نشست خبری این جشنواره که امروز در فرهنگستان هنر برگزار شد، گفت: پنجمین جشنواره ققنوس در سطح دانشگاه تهران از سه ماه قبل آغاز شده و شورای سیاست گذاری این جشنواره برای تعیین راهبرد های جشنواره در مرحله اول تشکیل شد.

وی افزود: بعد از تشکیل شورا در 4 جلسه اهداف جشنواره تدوین شد و سعی شد مباحث اجرایی جشنواره پایه ریزی شود هم چنین دبیرخانه دائمی جشنواره تهران بزرگ را پایه ریزی کردیم که طی چند روز آینده راه اندازی می شود.

توکلی با اشاره به تشکیل کمیته های راهبردی جشنواره گفت: کمیته های مختلفی براساس راهبرد ها و سیاست ها پایه گذاری شده هم چنین جشنواره ققنوس امسال شامل بخش ویژه پژوهش های هنری است که اساتید دانشگاه ها، دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد می توانند در قالب ارایه مقالات، کتاب و نقد آثار هنری در این بخش شرکت کنند.

دبیر پنجمین جشنواره ققنوس دانشگاه تهران بزرگ گفت: جشنواره ققنوس شامل بخش ادبیات داستانی، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، سرود، عکس، شعر، بخش تجسمی خواهد بود هم چنین محور های موضوعی جشنواره عدالت خواهی، استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی، 40 سالگی انقلاب، فضای مجازی، دانشجو و گام دوم انقلاب اسلامی، الگوی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، الگوی بانوی انقلابی، افول تمدنی غرب و... خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است 30 میلیون تومان جایزه به این جشنواره اختصاص پیدا کند و آثار برگزیده برای بخش کشوری معرفی خواهند شد تلاشمان این است عرصه فعالیت دانشجویان را در حوزه هنر بیشتر کنیم و بانک اطلاعاتی از دانشجویان هنرمند در سطح دانشگاه های تهران بزرگ راه اندازی کنیم که استعدادیابی و الگوسازی را پیش ببریم.

توکلی همچنین در خصوص ارسال آثار گفت: دانشجویان علاقه مند می توانند آثار را به دبیرخانه جشنواره که در مجتمع فرهنگی 13 آبان است ارسال کند که مهلت دریافت آثار تا پایان آذر ماه خواهد بود هم چنین 10 بهمن ماه اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی اعلام خواهد شد و پایان بهمن نیز اختتامیه جشنواره برگزار می شود پیش بینی ما این است که بیش از هزار اثر به جشنواره ارسال شود.

دبیر پنجمین جشنواره ققنوس دانشگاه تهران بزرگ هم چنین از راه اندازی نگاه مردمی در دوره های بعدی این جشنواره خبر داد و گفت: بخش مردمی از دوره بعد جشنواره راه اندازی می شود و فارغ التحصیلان 96 به بعد می توانند در جشنواره شرکت کنند.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 419

به "بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید