آنالیز راه چاره های ارتقای کیفی خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران

به گزارش دوست بلاگ، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران باید در بالاترین سطح ارائه گردد، چراکه مردم به هلال احمر اعتماد دارند.

آنالیز راه چاره های ارتقای کیفی خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران

دکتر پیرحسین کولیوند در نشست با کارکنان مجتمع دارویی درمانی هلال ایران؛ وجود آیین نامه، چارت سازمانی و اسناد بالا دستی را یکی از دغدغه های اصلی کارکنان دانست و بر کوشش جمعیت برای تحقق آن تاکید نمود.

کولیوند بر ضرورت ارتباط موثر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با ستاد جمعیت هلال احمر نیز تاکید نمود و گفت: خدمات این مجتمع باید در بالاترین سطح ممکن ارائه گردد، چراکه مردم به جمعیت هلال احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد.

وی، لزوم نوسازی تجهیزات درمانی و بعلاوه توجه به تحول دیجیتال در مجتمع دارویی درمانی را از موضوعات بسیار مهم و در راستای بهبود کیفیت کار و رضایت مراجعه نمایندگان از خدمات مجتمع مطرح کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر به بهبود کیفیت هتل مجتمع نیز اشاره نمود و گفت: وجود این هتل یک نعمت بسیار عالی برای مراجعه نمایندگان است تا تنها دغدغه درمان را داشته و مشکلاتی نظیر اسکان، نداشته باشند.

کولیوند گفت: ظرفیت مجتمع برای ارائه خدمات دارویی و درمانی بسیار بالاست که با همکاری و همراهی افتخارآمیز کارکنان آن می تواند ارتقای بیشتری هم پیدا کند. برای تحقق این مهم، هر یک از کارکنان خودشان را مدیر بدانند و با ارائه پیشنهادات و ایده های سازنده، ارتباط خود را با مدیران مجتمع و مراجعه نمایندگان تقویت نمایند.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14922

به "آنالیز راه چاره های ارتقای کیفی خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز راه چاره های ارتقای کیفی خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید