اعلام آمادگی ایران برای کمک به رفع اختلافات ترکیه و سوریه درباره ادلب

به گزارش دوست بلاگ، نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت که ایران به عنوان یکی از کشورهای ضامن فرایند آستانه، آماده کمک برای حل اختلافات کنونی سوریه و ترکیه در خصوص اوضاع ادلب است.

اعلام آمادگی ایران برای کمک به رفع اختلافات ترکیه و سوریه درباره ادلب

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مجید تخت روانچی کننده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل پنجشنبه شب در سخنانی در نشست فوق العاده شورای امنیت درباره اوضاع ادلب، شرایط این استان را که در شمال سوریه واقع است، وخیم خواند و گفت که نباید بحران ادلب از کنترل خارج شود.

تخت روانچی با تأکید بر لزوم حل و فصل سیاسی بحران ادلب، شرح داد: این بحران باید از راه سیاسی حل شود و در عین حال، نباید اجازه دهیم تا تروریست ها مواضع خود را در ادلب تثبیت کنند که در اینصورت تعداد بیشتری از غیرنظامیان کشته می شوند.

وی گفت که اجلاس سران فرایند آستانه که در آینده نزدیک در تهران برگزار می شود، فرصتی مناسب برای بررسی جامع اوضاع سوریه است.

کننده دائم ایران در سازمان ملل با تاکید بر ضرورت ادامه مبارزه با تروریسم در سوریه شرح داد: همگان باید به حاکمیت، تمامیت ارضی، وحدت و استقلال سوریه احترام بگذارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3189

به "اعلام آمادگی ایران برای کمک به رفع اختلافات ترکیه و سوریه درباره ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی ایران برای کمک به رفع اختلافات ترکیه و سوریه درباره ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید