احتمال برگزاری مرحله دوم فروش بدون محصولات ایران خودرو، تحویل رانا، تارا و هایما در امسال

به گزارش دوست بلاگ، مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه امکان تحویل خودرو هایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما در امسال وجود دارد، گفت: احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه شروع می گردد، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا خواهد بود.

احتمال برگزاری مرحله دوم فروش بدون محصولات ایران خودرو، تحویل رانا، تارا و هایما در امسال

به گزارش ایسنا، علیمردان عظیمی اظهار کرد: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال 1403 اعلام شده می توانند فردا (5 اردیبهشت) برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه و خودرو هایی که ظرفیت خالی دارند، یعنی رانا، تارا، آریسان و هایما را انتخاب نمایند. امکان تحویل این خودرو ها در سال 1402 وجود دارد.

وی اضافه نمود: اگر باز هم نتوانستند در سال 1402 ثبت نام نمایند یا به آن ها نوبت داده نشد، نوبت سال 1403 به قوت خود باقی است.

عظیمی بعلاوه درباره مشارکت ایران خودرو در طرح بعدی فروش خودرو، گفت: احتمالا با این اندازه عرضه، امکان عرضه دیگری برای شرکت ایران خودرو وجود نداشته باشد؛ بنابراین احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه شروع می گردد، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن ها ارسال شده تا 14 اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل نمایند.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو تا خاتمه هفته 25 هزار دستگاه خودرو به متقاضیان واگذار می گردد. اما با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل خودرویی امکان ارسال 25 هزار خودرو در یک هفته را ندارد، از مشتریان تقاضا داریم بعد از اعلام محل تحویل خودرو در استان هایی که خط فراوری دارند مثل خراسان، کرمانشاه، تبریز، شیراز و تهران در صورت امکان با مراجعه حضوری خودروی خود را تحویل بگیرند و یک هزینه سفر یک میلیون تومانی دریافت نمایند.

عظیمی از تحویل رانا، تارا و هایما در سال 1402 اطلاع داد و گفت: خودرو هایی که اختلاف قیمت کمتری با بازار دارند؛ تقاضای کمتری هم داشتند و امکان تحویل آن ها در امسال وجود دارد؛ بنابراین امکان تحویل خودرو هایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما تا خاتمه امسال وجود دارد.

بعلاوه به گفته این مقام مسئول افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن ها ارسال شده تا 14 اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 17561

به "احتمال برگزاری مرحله دوم فروش بدون محصولات ایران خودرو، تحویل رانا، تارا و هایما در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری مرحله دوم فروش بدون محصولات ایران خودرو، تحویل رانا، تارا و هایما در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید