چین: آمریکا بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری جهانی است

به گزارش دوست بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز، دوشنبه از جامعه جهانی خواست برای مقابله با رویکرد های آمریکا که امنیت سایبری جهانی را تهدید و قواعد بین المللی را نقض می نماید، کوشش هایش را مسنجم و یکپارچه کند.

چین: آمریکا بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری جهانی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، در هفته گذشته نایب رئیس شرکت مایکروسافت به کنگره آمریکا خبر داد، آژانس های مجری قانون آمریکا بین 2400 تا 3500 دستور محرمانه طی پنج سال گذشته برای دسترسی به صفحه های کاربران شرکت بدون نظارت فعال از سوی محاکم آمریکا صادر نموده اند.

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری خود گفت: از جامعه جهانی می خواهیم به مقابله با تدابیر آمریکا بپردازد که تهدیدی بر امنیت سایبری جهانی و باعث نقض قواعد بین المللی است.

این دیپلمات چینی اضافه کرد: واشنگتن از توانایی های فنی پیشرفته برای جاسوسی علیه ساکنان آمریکا و کشور های دیگر سوء استفاده می نماید و به سرقت اطلاعات صفحات مختلف پرداخته و محرمانگی بودن آن ها را نقض می نمایند.

وانگ اضافه کرد: حقایق بار ها و مکررا ثابت نموده اند، آمریکا کشوری است که شرکت ها را مجبور می نماید در های پشتی را باز نمایند تا به اطلاعات کاربران به وسیله نقض قواعد دسترسی داشته باشد. آمریکا بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری جهانی است.

این سخنگو به پرونده ادوارد اسنودن و نتایج فاش شده اخیر در تحقیق برای رسانه های اروپایی اشاره نمود که ثابت کرد سازمان اطلاعات آمریکا از مقامات عالی رتبه از هم پیمانان در ناتو به وسیله کابل های دریایی جاسوسی می نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10677

به "چین: آمریکا بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آمریکا بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید