چگونه در اولین سفر هوایی خود حس خوبی داشته باشید !

به گزارش دوست بلاگ، باتوجه به گسترده شدن کسب و کارها در نقاط مختلف دنیا، این روزها سفر هوایی دیگر تقریباً به یک عادت برای افراد فعال در حوزه تجارت بدل شده است. این پروازها می توانند داخلی با زمان کوتاه مانند نیم ساعت و یا خارجی با زمان حتی بیشتر از 17 ساعت باشند. اما اگر شما جزو افرادی هستید که قرار است برای نخستین بار در یک هواپیما سفر کنید باید با استفاده از نکات سفر در این مطلب، خود را برای این مسافرت هوایی و راهنمای سفر با هواپیما بهتر آماده کنید.

چگونه در اولین سفر هوایی خود حس خوبی داشته باشید !

روش اول: خودتان را سرگرم کنید

1)کتاب : اگر در هواپیمایی سفر می کنید که قرار نیست به شما فیلمی نمایش دهد، برترین کار استفاده از یک کتاب یا مجله مجذوب کننده و سرگرم کننده است. حتی می توانید دفترچه خاطرات خود را به همراه داشته باشید تا تجربه اولین سفر هوایی تان را ثبت کنید!

2) یک گجت مانند آیپد : داشتن گجت هوشمندی مانند آیپد می تواند با تعداد زیادی بازی، موسیقی و یا تماشای فیلم، شما را حسابی سرگرم کند.

3)گوش دادن به موسیقی: اگر هواپیمایی که در آن سفر می کنید قابلیت پخش موسیقی دارد، می توانید از آن برای آرامش و خوابیدن بهره ببرید. کافیست ایرفون یا هدست خود را متصل نموده و هر سبکی که لذت می برید را گوش دهید.

روش دوم: سعی کنید بخوابید

1) خوابیدن: اگر پروازتان داخلی نیست، احتمالاً خستگی به سراغتان خواهد آمد، پس خوابیدن علاوه بر گذراندن زمان، باعث برطرف خستگی و نشاط بیشتر شما می گردد.

2)مسواک بزنید: مسواک تان را به همراه بیاورید تا پس از بیدار شدن، با مسواک زدن از مزه بد دهان تان خلاص شوید.

3)راحت ترین بالش یا خرس خود را بیاورید: اگر سفر هوایی شما طولانی(غالباً تمام طول شب) باشد احتمالاً شرکت هواپیمایی به شما یه بالشت یا پتوی مسافرتی می دهد، اما همواره داشتن پتو و بالشتی که بوی خانه را بدهند، یک احساس فوق العاده به شما خواهند داد.

روش 3: خودتان را آماده کنید

1)یکی از نکات راهنمای سفر با هواپیما ان هست که اگر احساس می کنید قرار است در هواپیما حالتان بهم بخورد، به همراه داشتن یک کیسه مخصوص حالت تهوع و استفراغ یک ایده خوب خواهد بود!

2) آدامس بجوید: جویدن آدامس می تواند استرس شما را کاهش داده و احساس خوبی به شما بدهد.

3)نگران نباشید و بار زیادی با خود نبرید: قطعاً نمی خواهید تا در لحظات آخر چیزی را فراموش کنید و یا دیر برسید. با گذاشتن جوراب ها در کفش و لباس های زیر درون لباس ها، سعی کنید حجم آن ها را مدیریت کنید. بعلاوه تا جایی که امکان دارد وسایل کمتری با خود ببرید چون معمولاً بسیاری از آن ها استفاده نخواهند شد.

4) نفس های عمیق بکشید و برای اولین سفر هوایی خود هیجان داشته باشید!

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 16469

به "چگونه در اولین سفر هوایی خود حس خوبی داشته باشید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در اولین سفر هوایی خود حس خوبی داشته باشید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید