سفر ریلی لوکس با قطارهای 5 ستاره نورالرضا

به گزارش دوست بلاگ، یکی از معتبرترین شرکت های ریلی که قطارها و خدمات با کیفیتی به مسافران ارائه می دهد شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا است. این شرکت ریلی کار خود را در 1385 آغاز کرد و در حال حاضر مسافران را در مسیرهای ریلی مختلفی جا به جا می نماید. برای سفر با قطار 5 ستاره نورالرضا می توانید به وب سایت علی بابا سر بزنید و بلیط تان را در کمتر از 2 دقیقه به صورت آنلاین خریداری کنید.

سفر ریلی لوکس با قطارهای 5 ستاره نورالرضا

قطارهای نورالرضا در کدام راستاها هستند؟

اگر قصد سفر در راستاهای تهران-مشهد-تهران، تهران-شیراز-تهران، کرج-مشهد-کرج و اصفهان-مشهد-اصفهان را دارید می توانید از خدمات شرکت ریلی نورالرضا بهره ببرید.

واگن های نورالرضا به تازگی بازسازی شده اند و با ارتقا کیفیت و خدمات به استانداردهای قطار 5 ستاره رسیده اند. در راستا تهران-مشهد-تهران قطار 5 ستاره نور الرضا در کنار قطارهای فدک و زندگی تنها قطارهای لوکس این راستا هستند.

امکانات فیزیکی قطارهای نورالرضا

هر یک از واگن های قطار نور 10 کوپه 4 تخته دارد. کوپه های بازسازی شده فضای بسیار مناسب و جایگاه های راحتی دارند و شما به محض ورود به کوپه متوجه آن می شوید. دمای داخل کوپه ها را می توانید با استفاده از دکمه های لمسی که در نوار بالای در کوپه تعبیه شده است تنظیم کنید. بین جایگاه های کوپه میز پذیرایی قرار گرفته است که می توانید برای صرف غذا و نوشیدنی از آن ها بهره ببرید. اگر به یاری مهماندار احتیاج دارید کافی است از پیجرهای داخل کوپه بهره ببرید تا مهماندارهای مجرب و آموزش دیده در کوتاه ترین زمان ممکن به واگن شما سر بزنند.

در هر کوپه دو مانیتور روی دو دیوار نصب شده است که آرشیو متنوعی از فیلم و موسیقی دارد. برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی هدفون در داخل کوپه گذاشته شده است. اگر پاوربانک همراهتان نیست، نگران تمام شدن شارژ موبایل و لپ تاپ و تبلت تان نباشید، کنار جایگاه شما پریز وجود دارد و حتی می توانید با خیال راحت در طول شب گوشی و وسیله الکترونیکی تان را شارژ کنید.

درهای کوپه عایق صدا هستند و رفت و آمد در راهرو در طول شب برای شما مسئله ای ایجاد نخواهد کرد. روزنامه و کتاب، رخت آویز، ویلچیر و چراغ خواب و چراغ مطالعه هم در طول سفر در اختیار شما گذاشته می گردد.

تشریفات و خدمات پذیرایی

تشریفات و خدمات پذیرایی قطار 5 ستاره نورالرضا در 4 کلاس معمولی، اکونومی، بیزنس و فرست کلاس ارائه می گردد. اینکه پذیرایی در این 4 کلاس چه تفاوتی باهم دارند را در ادامه می خوانید.

خدمات فرست کلاس

اگر موقع خرید بلیط خدمات فرست کلاس را انتخاب می کنید، در انتخاب غذا 4 گزینه (چلو کباب میکس، اکبر جوجه، چلو جوجه مخصوص و باقلا پلو با گوشت) را خواهید داشت و می توانید غذای مورد علاقه تان را انتخاب کنید. نوشیدنی هم شامل نوشابه، دلستر و دوغ قوطی است. وعده غذایی تان را می توانید هم در داخل کوپه هم در رستوران صرف کنید.

در این کلاس به محض ورود با نوشیدنی خوشامدگویی از شما پذیرایی می گردد و سرویس چای، نسکافه، دمنوش، قند و نبات و شیرینی و شکلات و کاکائو هم به همراه گل های طبیعی از قبل روی روی میز پذیرایی داخل کوپه قرار گرفته است. برای دسر می توانید سالاد، ماست یا دسر گرم نوش جان کنید.

برای میان وعده هم با آجیل و سه نوع میوه فصل از شما پذیرایی می گردد. در این کلاس دستمال مرطوب، دستمال کاغذی و پک بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان، دمپایی یکبار مصرف و شانه در اختیار مسافر قرار می گیرد.

خدمات کلاس بیزنس

در کلاس بیزنس غذا شامل چلو جوجه، رولت گوشت، چلو مرغ و ته چین مرغ و نوشیدنی شامل نوشابه، دلستر و دوغ است که موقع خرید بلیط می توانید نوع غذا را از منوی پیشنهادی انتخاب کنید. برای دسر هم می توانید ماست یا سالاد انتخاب کنید. برای میان وعده با دو نوع میوه و آجیل از شما پذیرایی خواهد شد. سرویس نوشیدنی گرم (چای و نسکافه) و شیرینی در این کلاس به مسافران ارائه می گردد. پک بهداشتی (مسواک، خمیر دندان، دمپایی یکبار مصرف و شانه) و دستمال کاغذی جزو خدمات کلاس بیزنس است.

خدمات کلاس اکونومی

در کلاس اکونومی با عصرانه ویژه از مسافران پذیرایی می گردد و موقع خرید بلیط هم امکان انتخاب و رزرو غذا از منوی پیشنهادی یعنی کلاب مرغ و قارچ یا فینگر فود هست. برای میان وعده هم مسافران با دو نوع میوه و آجیل پذیرایی می شوند. پذیرایی نوشیدنی گرم شامل چای، نسکافه و دمنوش به همراه کاپ کیک است.

پک بهداشتی و دستمال کاغذی هم به مسافران ارائه می گردد.

خدمات کلاس معمولی

پذیرایی کلاس معولی برای راستاهای مختلف فرق دارد. در راستا تهران-مشهد-تهران و تهران-شیراز-تهران پذیرایی کلاس معمولی شامل آب میوه پاکتی، آب معدنی، چای، نسکافه، کیک، بیسکویت، پشمک و دستمال کاغذی است. پذیرایی در رستوران در صورت امکان انجام می گردد.

پذیرایی کلاس معمولی در راستا اصفهان-مشهد-اصفهان و کرج-مشهد-کرج شامل صبحانه، آب میوه پاکتی، آب معدنی، چای، نسکافه، کیک، بیسکویت، پشمک و دستمال کاغذی است. پذیرایی در رستوران هم در صورت امکان انجام می گردد.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14764

به "سفر ریلی لوکس با قطارهای 5 ستاره نورالرضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ریلی لوکس با قطارهای 5 ستاره نورالرضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید