(ویدئو) ماجرای مردی که به وسیله نهنگ بلعیده شد اما زنده ماند!

به گزارش دوست بلاگ، مایکل پکارد لحظاتی از عمرش را در داخل دهان یک نهنگ بزرگ الجثه گذارند، اما شانس آورد که نهنگ نخواست یا نتوانست او را قورت بدهد.

(ویدئو) ماجرای مردی که به وسیله نهنگ بلعیده شد اما زنده ماند!

به گزارش خبرنگاران، غواص 56 ساله اهل ماساچوست می گوید آدینه گذشته در ساحل کیپ کاد ساحل شرقی آمریکا در حال شنا و غواصی برای شکار خرچنگ دریایی بود که پس از متر پایین رفتن به عمق آب، به چیزی برخورد کرد و بعد همه جا تاریک شد.

وی به داخل دهان یک نهنگ گوژپشت رفته بود. به گفته پکارد، نهنگ برای حدود 30 یا 40 ثانیه او را در داخل دهان خود از این سو به آن سو برد و بعد بیرون انداخت.

مایکل پکارد به یک رسانه محلی گفت: اول تصور کردم یک کوسه عظیم من را بلعیده است بعد اطراف را لمس کردم و فهمیدم که دندان ندارد.

بعد متوجه شدن که وای خدای من؛ در درون دهان نهنگ هستم و او سعی می نماید من را ببلعد. به گفته پکارد، نهنگ سپس به سطح آب رفت و آغاز به تکان دادن سرش کرد و او به هوا پرتاب شد.

مایکل پکارد به وسیله ماموران آتش نشانی به بیمارستان منتقل شد. او جراحت جدی نداشت و فقط چند جای بدنش کوفتگی و کبودی داشت.

نهنگ های گوژپشت در زیر آب دهان شان را تا جای ممکن باز می نمایند تا حجم زیادی ماهی داخل دهان شان گردد.

کارشناسان می گویند بسیار بعید است که یک نهنگ گوژپشت، آدم بخورد. یک کارشناس آبزیان عظیم گفت آنچه برای پکارد رخ داده، کاملاً یک تصادف بوده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10631

به "(ویدئو) ماجرای مردی که به وسیله نهنگ بلعیده شد اما زنده ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) ماجرای مردی که به وسیله نهنگ بلعیده شد اما زنده ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید