دوباره انرژی خود را تامین کنید

به گزارش دوست بلاگ، اگر شما فرد بالغی هستید که برنامه روزانه پرمشغله ای دارید، در نظر گرفت زمانی برای انجام فعالیت هایی در دل طبیعت، روش خوبی برای تامین مجدد انرژی تان جهت هفته پرکار پیش رو است.

دوباره انرژی خود را تامین کنید

مترجم: آناهیتا خاقانی

منبع:راسخون

اگر شما فرد بالغی هستید که برنامه روزانه پرمشغله ای دارید، در نظر گرفت زمانی برای انجام فعالیت هایی در دل طبیعت، روش خوبی برای تامین مجدد انرژی تان جهت هفته پرکار پیش رو است.

هر کسی به شدت در تلاش است تا در رقابت سخت دنیا امروز به پیش رود. هر کسی به شدت درگیر برنامه روزانه سنگینی است. آیا شما هم یکی از آن ها هستید؟ شما هم تجربه کرده اید که اغلب احساس خستگی می کنید. زمان آن است تا اندکی برنامه روزانه تان را کنار بگذارید و استراحت بیشتری بکنید. برای ما هم مانند بچه ها بازی با دوستان مان در زمین بازی، تاب خوردن به بالا و پایین و بودن بر روی سرسره های رنگی، سرگرم کننده است. اما چه کسی می گوید بزرگسالان نمی توانند از فعالیت های در فضای باز لذت ببرند؟ اول اینکه همان طور که به نظر می رسد، فعالیت های در فضای باز برای فکر، روح و جسم بسیار نشاط بخش هستند. دوم اینکه باعث می شوند احساس تناسب و جوانی کنید. آیا اکنون به برخی از تفریحات و ماجراجویی ها نه می گویید؟ برخی گزینه های جالب برای فعالیت هایی که می توانید در سفر کوتاه آخر هفته بعد داشته باشید، در نظر بگیرید.

فعالیت هایی جالب در فضای باز برای بزرگسالان

زندگی مدرن سرشار از استرس و تنش است، جای تعجب نیست که هم اکنون از تعداد زیادی از مسائل سلامت جسمی و روحی رنج ببریم. بسیاری از افراد در پی روش های آرام سازی مختلفی برای مدیریت استرس هستند. باعث تعجب است گر که آن ها واقعا نتیجه بخش باشند! به هر حال من معتقدم در درون هریک از ما کودکی وجود دارد که دوست دارد رها باشد. آیا منظورم را متوجه می شوید؟ من فعالیت های در فضای باز را یکی از بهترین گزینه ها برای رهایی از استرس و تتازه قوا فکری و فیزیکی می دانم. آن ها این فرصت را برای ما فراهم می آورند تا از زیبایی طبیعت لذت ببریم و می توانند به نام روشی کارآمد برای آموزش و ساخت تیم استفاده شوند. شما می توانید به تنهایی این کار را انجام دهید و حس تحقق ماموریت یک فرد را داشته باشید یا به گروهی از دوستان تان بپیوندید و ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشید. به هر دو روش شما خاطراتی خواهید ساخت.

انواع مختلف فعالیت های در فضا باز وجود دارد که یک فرد بزرگسال می تواند از آن ها لذت ببرد. آن ها می توانند در گروه فعالیت های جنگلی، کوهنوردی، پروازی، صحرایی، آبی، ساحل و دریا طبقه بندی شوند.

فعالیت هایی در کوه

صخره نوردی

دوچرخه سواری در کوه

اسکی

اسکیت بازی بر روی یخ

تخته سواری بر روی برف

در جنگل

چادر زدن

سیاحت در حیات وحش

تماشا پرندگان

ماهی گیری

قایق سواری

در صحرا

شترسواری

راندن جیپ در صحرا

خیره شدن به ستارگان

عکاسی

تخته سواری بر روی شن

فعالیت های پروازی

پرواز با چتر

شیرجه در آسمان

بالون هوای گرم

پرواز با هواپیمای بی موتور

پرش از ارتفاع

فعالیت های دریا و ساحل

چتر بازی

موج سواری

والیبال ساحلی

غواصی

علاوه بر این ها ورزش های جالبی در فضای باز برای بزرگسالان وجود دارد که می توانند از آن ها لذت ببرند.

بیسبال

فوتبال

هاکی

گلف

بازی های حدسی مانند ʹخشکی و آبʹ و شکار گنج

بازی های تفریحی مانند طناب کشی، مسابقه دو

برای شرکت در این فعالیت ها و بازی ها در فضا باز، نیاز است تا شما لباس مناسبی انتخاب کنید. مطمئن شوید که لباس راحت و وسایل ضروری را انتخاب کرده اید. در حالی که از فعالیت های در فضای باز لذت می برید، باید سن و سلامتی تان را در نظر داشته باشید. مراقب باشید تا هیچ فعالیت یا بازی باعث آسیب جدی یا خستگی بیش از حد شما نشود.

امنیت: همان طور که پیش تر اشاره شد، بزرگسالان می توانند فعالیت هایی در فضا باز انجام دهند که خطرناک تر از بازی های روزهای کودکی باشد. اگر در ورزش های پرخطر شرکت می کنید، ضروری است که از امنیت تجهیزات و کارکرد خوب آن ها مطمئن شوید و قبل از استفاده به خوبی آن ها را بررسی کنید. مقدار کافی منابع غذایی، آب و لباس با خودتان به همراه داشته باشید. در شرایط ضروری به آن ها نیاز خواهید داشت. همواره اطراف نزدیکتان را از برنامه هایتان برای فعالیت در فضا باز مطلع کنید و از آن ها بخواهید که اگر در زمان مشخص شده برنگشتید، آن را یک اخطار بدانند. اگر شما یا یکی از همراهانتان از مشکل سلامتی رنج می برد که به واسطه فعالیت در فضایی باز تشدید می شود مانند آسم، آرتریت، مسائل قلبی، آلرژی ها یا هر مشکل دیگری به چنین فردی اجازه شرکت در فعالیت های خطرناک را ندهید.

بنابراین، دوستان برنامه شما برای این آخر هفته چیست؟ به نظر من آماده باشید تا از فعالیت هایی مختلف در فضای باز لذت ببرید. روش های سالمی برای لذت بردن از زندگی در فضای باز وجود دارد. از شرکت در این فعالیت ها لذت ببرید و آماده پذیرش چالش هایی تازه با جسم و فکری سالم باشید!

منبع: راسخون
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11713

به "دوباره انرژی خود را تامین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوباره انرژی خود را تامین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید