ورود افراد سیاسی ورزش را با افول روبرو می نماید

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احسان باقری بعد از ظهر شنبه در مجمع انتخاباتی تنیس روی میز اردبیل یکی از دلایل افول این رشته ورزشی در اردبیل را ورود افراد سیاسی دانست.

ورود افراد سیاسی ورزش را با افول روبرو می نماید

وی با بیان اینکه اغلب افراد سیاسی ورزش و مسائل آن را لمس نمی نمایند، افزود: این مشکل تا سطح فدراسیون و حتی در اغلب رشته های ورزشی مشاهده می گردد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز با تاکید به اینکه اردبیل از داشته های قبلی خود در این رشته فاصله گرفته است، ادامه داد: مسئولیت رئیس جدید هیئت سنگین بوده و باید بتواند نسبت به احیای این ورزش اقدام کند.

باقری با تاکید به ضعف کارگروهی در ایران، توضیح داد: الان در وضعیتی هستیم که احتیاج به کارگروهی و اجتماعی به شدت احساس می گردد و اگر کسی به رئیس جدید رای نداده باید اعتماد وی جلب گردد.

وی با یادآوری ایثار و از جان گذشتگی در ایام دفاع مقدس، افزود: در حال حاضر ایثار باید در کارها و امورات اداری مشاهده گردد و هر فردی که وارد ورزش می گردد با دیدگاه کلان فاصله ها را پر نموده و تمام پتانسیل ها را به کار گیرد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید دارد که استعدادهای ورزشی در این کشور بی نظیر است و با این وجود بی توجهی به استعدادها منجر به از دست دادن آن خواهد شد.

باقری دلیل اینکه وزیر مهاجرت کانادا از ایران تشکر می نماید را خیل عظیم مهاجرت استعدادها در این کشور دانست و گفت: هر فردی که مهاجرت می نماید ژن هوش را نیز با خود می برد.

وی با تاکید به بهره برداری بهینه از استعدادهای ورزشی موجود در مورد حمایت از هیئت تنیس روی میز اردبیل افزود: فدراسیون در حال تامین اقتصادی خود است و منتظر دریافت بودجه هستیم و تا زمانی که قطعی نشده نمی توان قولی طرح کرد.

این مسئول افزود: با این وجود در صورتی که تیم های استان اردبیل آمادگی مطلوب برای حضوردر لیگ را کسب نمایند فدراسیون با هدف حمایت ورودی لیگ را دریافت نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7

به "ورود افراد سیاسی ورزش را با افول روبرو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود افراد سیاسی ورزش را با افول روبرو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید