هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر تازه پویا باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟

به گزارش دوست بلاگ، ایسنا/ بدنبال اخبار واصله، این سوال مطرح می شود که هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر نو پویا باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟

هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر تازه پویا باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟

با ورود به دوره تازه سفر ماهیت کسب کار هتلداری تا این اندازه آشکار نبوده و توانایی هتلداران برای فروش، بازاریابی، مدیریت و رشد کسب و کار به این اندازه اهمیت نداشته است. به همین دلیل در حال حاضر مورد بررسی قرار گرفته است. ما به عنوان مردم جامعه می توانیم با جهانی در حال تغییر اطراف سازگار شویم. با این حال پیش از این هرگز از ما خواسته نشد به این سرعت و به اندازه 2 سال گذشته تغییر داشته باشیم. استفاده از فناوری افزایش یافته، کار و زندگی در خانه با هم تداخل پیدا کرده و فاصله گذاری فیزیکی ما را از افراد مورد علاقه جدا کرده است اما مواردی وجود دارد که هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر تازه پویا باید در نظر داشته باشند تا عقب نمانند و احساس اعتماد به نفس و کنترل داشته باشند.

بتازگی در پلت فرم SiteMinder گزارشی با عنوان مسافر پویا: عصر تازهی از میهمانان هتل منتشر شده که در آن بررسی شد چگونه ترجیحات افراد در 2 سال گذشته برای سفر تغییر کرده و رویکرد جامع به تجارت آنلاین که اکنون هتلداران در پی آن هستند، ما را وارد عصر تازهی برای صنعت خواهد کرد که مهمترین موارد آن در ذیل ارائه شده است:

نیاز به مجموعه وسیع تری از تجهیزات

در حال حاضر، مجموعه وسیع تری از تجهیزات مورد نیاز است. اداره یک هتل به وضوح پیچیده تر از جذب میهمانانی است که در ملک شما اقامت کنند. با افزایش نیازها و آگاهی از میهمانان تغییریافته (پویا) برای افزایش کارایی هتلدارانی که مایل به حفظ ارتباط هستند، عملکرد هوشمندانه غیرقابل مذاکره است. اکنون هتلداران برای فعالیت در شرایط فعلی و پویا به طیف وسیع تری از ابزارها مانند ایجاد یک وبسایت تازه، درک قیمت گذاری بین رقبا، توسعه قابلیت ها از طریق تازهترین برنامه ها و رتبه بندی خوب در آگهی ها و سایت های جستجو یا پردازش پرداخت ها نیاز دارند.

اعتماد سازی

در حال حاضر با توجه به تعداد مسافران بیشتری که در پی ارتباط مستقیم با هتل ها هستند، ایجاد اعتماد از طریق هر کانال متعلق به آنان حیاتی است. روش های دستیابی به این مورد نیز شامل اطمینان از این است که وب سایت شما مملو از محتوای به روز است و به مسافران باهوش امکان می دهد بینش عمیق تری نسبت به پیشنهاد شما داشته باشند یا اطمینان از ایجاد تبلیغات متقاعدکننده و به موقع که نشان می دهد نیازهای میهمانان خود را درک می کنید.

با افزایش تهدیدات کلاهبرداری شاید نگران کننده نباشد که تنها 21 درصد از مسافران در سراسر جهان هنگام پرداخت هزینه اقامت به ارائه دهنده محل اقامت خود درباره اطلاعات شخصی اعتماد بسیار دارند. با این حال این مورد اهمیت حیاتی ایجاد یک فرآیند پرداخت یکپارچه و ایمن را که می تواند مورد اعتماد میهمانان باشد، برجسته می کند.

تکیه به ارجاعات شفاهی

در این زمان ارجاعات شفاهی اهمیت بیشتری دارد. معمولا خانواده و دوستان بیشترین تاثیر در انتخاب مقصد مسافران را خواهند داشت. برای اطمینان از اینکه این توصیه های شفاهی را به حداکثر اندازه خود برسانید، ایجاد برنامه ارجاع به میهمانان برای توصیه به افراد نزدیک و دریافت پاداش حائز اهمیت است. همچنین بسیار مهم است که راهبردهای ارتباطی مناسبی داشته باشید تا هر چه بیشتر کسب و کار خود بررسی کنید، زیرا در این جا تصمیم نهایی اتخاذ می شود.

راستا باز برای داده های میهمانان

راهی باز به روی داده های میهمانان شما وجود دارد. 82 درصد از مسافران در سراسر جهان مخالف استفاده از داده های شخصی برای اقامت بهتر نیستند و این رقم در بازارهای فناوری مانند تایلند به 93 درصد می رسد. این نشان دهنده نیاز روزافزون هتلداران به آشنایی بیشتر با داده ها و ترجیحات میهمانان است؛ بنابراین آنان می توانند پیشنهادات و تجربیات شخصی سازی شده که مسافران پویا می خواهند را ایجاد کنند. امکان دسترسی و استفاده از داده های افرادی که در ملک شما اقامت دارند، تنها در سال های آینده و برای افرادی که می خواهند جلوتر از مسافران پویا باقی بمانند، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

مشاهده فرایند تکامل از طریق مسافران

مسافران باید بتوانند نحوه تکامل را مشاهده کنند. ارائه دهندگان اقامتگاه هایی که می توانند با میهمانان خود در تماس باشند، آن هایی هستند که در حال حاضر بیشترین موفقیت را به دست آورده اند. رزرو آنلاین ساده، ایجاد فضایی الهام بخش برای کار، ایجاد ارتباطات عمیق با کسب و کارهای محلی و نشان دادن اینکه شما یک کسب و کار پایدار ایجاد کردید و آگاه از آب و هوا هستید، همگی از موارد است که می توانید به مسافران ارائه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12254

به "هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر تازه پویا باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر تازه پویا باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید