نساجی با هوادارانش زنده است، بازیکن خودخواه جایی در تیم ندارد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابرسپاهان اصفهان درقائمشهر گفت: مقابل تیمی بازی داریم که در این فصل و فصل گذشته نتایج خوبی را گرفته و به ثبات فنی خیلی خوبی رسیده است.

نساجی با هوادارانش زنده است، بازیکن خودخواه جایی در تیم ندارد

وی اضافه نمود: سپاهان کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد وامسال هم یکی از مدعیان اصلی فتح جام می تواند باشد ودرواقع این تیم اسبش را برای قهرمانی لیگ امسال زین کرده است.

نساجی متناسب با فوتبالش نتیجه نگرفت

سرمربی تیم نساجی مازندران درادامه با بیان اینکه تیمش به گواه بسیاری از کارشناسان فوتبال خیلی خوب بازی می کند، اما در هفته های اخیر درکسب نتیجه ناکام بوده است، اضافه نمود: واقعیت این است که تیم ما در هفته های اخیر متناسب با فوتبالش نتیجه نگرفته، اما آنچه ما را امیدوار می کند نوع و شکل بازی و انگیزه بچه ها است.

مهاجری ادامه داد، من فکر می کردم بعد از نتایج نه چندان خوب بچه ها افت کنند اما برابر استقلال که یکی از بهترین تیم های حال حاضر لیگ برتر است بازیکنان خیلی خوب کارکرده و استقلال را مدیریت و کنترل کردند.

وی اضافه نمود: بچه های ما اگر به خودباوری می رسند فرصت ها را تبدیل به گل می کنند، امیدوارم در بازی با سپاهان روی خوش فوتبال را ببینیم و شرمنده هواداران نشویم. بچه ها باید تمرکز لازم برای گل زدن داشته باشند.

تیم های لیگ رجحان دستشان برای هم رو شد

سرمربی تیم نساجی مازندران درادامه این نشست خبری گفت بعد از سیزده هفته از بازی های لیگ برتر، تقریبا همه تیم ها دستشان برای هم رو شده و تیمی که توان اجرایی و تمرکز بالاتر و نیروهای خلاق بیشتری داشته باشد می تواند دست پر از زمین بیرون بیاید.

مهاجری ابراز امیدواری کرد، که بتوانیم هواداران نساجی را که همه جوره پشت تیم بوده اند را مسرور کنیم.

بازیکن خودخواه، جایی درنساجی ندارد

سرمربی نساجی مازندران درپاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درخصوص خودخواهی برخی بازیکنان این تیم که باعث ازدست رفتن موقعیت های گلزنی برابر حریفان می شود، گفت: درتیم نساجی اگر بازیکنی خودخواهی کند با بازیکن برخورد می کنیم همانطور که در بازی های قبلی یکی دو مورد بود که با آن ها بشدت برخورد کردیم.

مهاجری ادامه داد، اکنون مشکل گل نزدن ما بحث خودخواهی نیست و متاسفانه خیلی از مسایل شامل تمرکز، آمادگی ذهنی و بدنی بازیکن تاثیرگذار است.

وی ادامه داد، البته در این هفته سعی کردیم تمرکز بازیکنان را بالاتر ببریم تا بدون استرس بتوانند ضربه نهایی را بزنند، ما موقعیت های سخت تر از این ها را تبدیل به گل کردیم هرچند که در بازی های گذشته هیچگاه نساجی چهره یک تیمی که امتیاز می دهد را نداشته است. چیزی که ما را امیدوار نگه می دارد این است که این سبک فوتبال را حفظ کنیم.

سازمان لیگ به حاضر نشدن مربیان درنشست خبری ورود کند

سرمربی تیم نساجی همچنین درپاسخ به پرسش وگلایه خبرنگاران مازندرانی درخصوص حاضر نشدن امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان اصفهان وبرخی سرمربیان تیم های میهمان درقائمشهر گفت، ظاهرا حضور در کنفرانس پیش از بازی قانون است و مربیان در فوتبال حرفه ای مکلف به انجام آن هستند.

مهاجری یادآورشد، البته من معتقدم فدراسیون باید جدی تر برخورد کند و همه مربیان بیایند. برخی مواقع پرواز تاخیر دارد و تداخل زمانی پیش می آید. برای شهرهای دورتر شاید به کنفرانس نرسند ولی باید تعامل باشد و سازمان لیگ هم باید جدی تر برخورد کند.

تیم های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان درچارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2174

به "نساجی با هوادارانش زنده است، بازیکن خودخواه جایی در تیم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی با هوادارانش زنده است، بازیکن خودخواه جایی در تیم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید