نخست وزیر ایتالیا: اروپا ضعیف ترین شرایط از زمان جنگ جهانی را تجربه می نماید

به گزارش دوست بلاگ، نخست وزیر ایتالیا با تاکید بر اینکه اروپا ضعیف ترین شرایط بعد ازجنگ جهانی را در دوران کرونا تجربه می نماید، خواهان نبرد مشترک اروپایی در مقابله با ویروس کرونا شد.

نخست وزیر ایتالیا: اروپا ضعیف ترین شرایط از زمان جنگ جهانی را تجربه می نماید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در تبادل نظریی با نشریه بیلد آلمان به عواقب مالی بحران کرونا پرداخته و گفت: این هیچ نفعی برای آلمان نخواهد داشت اگر اروپا به رکود فرو رود. اقتصادهای ملی ما در برابر آزمونی سخت قرار گرفته است و ما در حال حاضر بزرگترین ضعف از زمان جنگ را تجربه می کنیم.

نخست وزیر ایتالیا در بخش دیگری از این تبادل نظر توضیح داد: ما باید ابزارهای سیاسی- مالی خود را توسعه داده و شایستگی واکنش را ایجاد کنیم. ما نمی خواهیم آلمان و یا هلند بدهی های ما را پرداخت نمایند.

این مقام ایتالیایی در ادامه توضیح داد: ما نباید در رقابت با چین و آمریکا عقب بیفتیم.

وی خواهان تضعیف قوانین سیاست مالی دراین اتحادیه شده و گفت در غیر این صورت اروپا باید دوباره بازنویسی شده و هر کس کار خود را انجام دهد. صعود سریع بهترین راه برای ما است.

کونته درباره اوضاع سیستم بهداشت و درمان کشورش در دوران بحران کرونا نیز گفت: منحنی های ایتالیا در حال بهبود است. شمار افراد بهبود یافته گسترش می یابد. من امیدوارم که ما دوباره از این بحران خارج شویم. ما در مرحله مشخص نماینده ای قرار داریم. ما دچار یک بار بسیار شدید بر دوش ظرفیت های بیمارستانی خود بودیم. کمبود تخت های مراقبت های ویژه وجود داشت. ما بیمارستان های اورژانسی برای بیماران کرونایی تهیه نموده ایم.

نخست وزیر ایتالیا درباره نقش کشورش در بحران کرونا نیز گفت: ایتالیا نقش پیشگام را در این بحران ایفا می نماید. آلمان و ایتالیا می توانند تنها به صورت متقابل به هم یاری نمایند. ما هم وقتی شرایط بهتری پیدا کنیم دوباره به دیگران یاری می کنیم.

وی اضافه کرد: ما باید مشترکا در این جبهه نبرد کنیم. جبهه روبروی دشمن باید بسته گردد. این ویروس مانند باد می وزد. همه کشورهای اروپایی باید به یکدیگر یاری نمایند. هیچ نفعی به آلمان نمی رسد اگر اروپا گرفتار رکود گردد.

کونته اضافه کرد: ما در این بحران بر جو خودخواهی غلبه نموده ایم. همه کشورها از این بحران آسیب دیده اند. اقتصادهای ملی ما در معرض آزمون سختی قرار گرفته اند. ضعف اروپا هیچ سودی به هیچ کشوری نمی رساند و ما در حال حاضر بزرگترین ضعف را از زمان جنگ تجربه می کنیم. اروپا تنها مفهوم مالی ندارد بلکه کرامت انسانی را هم شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4372

به "نخست وزیر ایتالیا: اروپا ضعیف ترین شرایط از زمان جنگ جهانی را تجربه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ایتالیا: اروپا ضعیف ترین شرایط از زمان جنگ جهانی را تجربه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید