مینی آی پد 4 بازسازی شده در هزینه ها صرفه جویی می نماید ، دستگاهی قدیمی که امروز هم کاربرد دارد

به گزارش دوست بلاگ، خرید مینی آی پد بازسازی شده در هزینه صرفه جویی می نماید و باعث کاهش زباله های برقی در محیط زیست می گردد.

مینی آی پد 4 بازسازی شده در هزینه ها صرفه جویی می نماید ، دستگاهی قدیمی که امروز هم کاربرد دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، آی پد بزرگ تر از آیفون و مقرون به صرفه تر از لپ تاپ است، به رغم کوچک بودن اما همچنان قادر به انجام هر کاری است. با خرید یک مدل بازسازی شده آیفون، می توان در کاهش اندازه زباله های برقی مشارکت کرد و از این نظر گام خوبی در جهت حفاظت از محیط زیست برداشت.

شکی وجود ندارد که ما دوست داریم با خرید و استفاده از لوازم برقی دارای فناوری روز خود را به روز نگه داریم، اما اغلب دلیلی وجود ندارد که نتوانیم به موارد آزمایش شده و واقعی پایبند باشیم. مینی آی پد برای اولین بار یک دهه پیش با قیمتی بالغ بر 659 دلار عرضه شد. بنابراین، اگرچه این آی پد مینی 4 نوترین مدل آی پد نیست، اما نوع بازسازی شده است در رویدادی در آمریکا با قیمت کاهش یافته تر در واقع با 65 درصد تخفیف 139.99 دلاری عرضه می گردد.

این آی پد تا حدی جمع و جور است که در کف دست شما قرار می گیرد. اما نگاه ویژه ای هم باید به قدرت و کارایی آن داشت. امینی آی پد 4 با سیستم عاملی که برای یاری به شما در طول روز طراحی شده است، دارای یک تراشه اپل ای 8 (Apple A8) است که به شما امکان می دهد بدون وقفه به وسیله آن ویدیو پخش کنید و عکس ها را مرور کنید و یک دوربین 8 مگاپیکسلی آی سایت دارد که که شما را وادار به گرفتن عکس ها و فیلم های شگفت انگیز می نماید.

مینی آی پد 4 می تواند به همراه همیشگی شما تبدیل گردد. این مینی آی پد بعلاوه دارای یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی FaceTime HD است تا هنگامی که با دوستان خود روی صفحه نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 2048x1536 فیس تایم می کنید، در حالت hi-def باشکوه دیده شوید. شما به راحتی قادر خواهید بود به هر شبکه بی سیم یا نقطه اتصال متصل شوید و به لطف عمر باتری 9 ساعته، یک بار شارژ کامل به شما این امکان را می دهد که مینی آی پد نو را هر کجا همراه خود ببرید.

برای شیرین کردن این معامله، این آی پد مینی 4 با شیشه از پیش نصب شده، یک قاب پلاستیکی محکم، یک شارژر دیواری دارای گواهی یو ال، یک کابل لایتنینگ و جعبه اصلی اپل عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • یک ویژگی مجذوب کننده در گوشی های اندرویدی | این عنکبوت سمی است یا خیر!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 17005

به "مینی آی پد 4 بازسازی شده در هزینه ها صرفه جویی می نماید ، دستگاهی قدیمی که امروز هم کاربرد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی آی پد 4 بازسازی شده در هزینه ها صرفه جویی می نماید ، دستگاهی قدیمی که امروز هم کاربرد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید