موافقت وزارت بهداشت عراق با تزریق واکسن چینی کرونا

به گزارش دوست بلاگ، تلویزیون انگلیسی زبان چین از موافقت وزارت بهداشت عراق برای استفاده از واکسن کرونا ساخت شرکت سینوفارم چین اطلاع داد.

موافقت وزارت بهداشت عراق با تزریق واکسن چینی کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سی جی تی ان روز چهارشنبه گزارش کرد: اداره گزینش دارو وزارت بهداشت عراق با استفاده اضطراری از واکسن سینوفارم چین برای مقابله با ویروس کرونا موافقت نموده است.

پیش از این نیز اداره گزینش دارو وزارت بهداشت عراق با استفاده از واکسن فایزر برای مقابله با ویروس کرونا در عراق موافقت نموده بود. بر این اساس عراق از این پس می تواند سه واکسن ویروس کرونا سینوفارم، فایزر و آسترازنیکا دریافت کند.

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در عراق تا به امروز به 609 هزار و 29 مورد رسیده که از این تعداد 12 هزار و 953 نفر جان خود را از دست داده اند.

روز گذشته نیز وزارت بهداشت پاکستان مجوز استفاده از واکسن کرونا ساخت چین را صادر کرد.

تعدادی از کشور های دنیا در حال حاضر برای خرید واکسن های چینی علاقه نشان داده اند، مصر رسما استفاده اضطراری از واکسن کرونای چین را تائید نموده است، اواخر سال 2020 نیز اولین گروه از واکسن های چینی وارد امارات متحده عربی شد.

ترکیه هم در آخرین روز سال گذشته میلادی، اولین گروه شامل سه میلیون دوز واکسن کرونای تولیدی چین را دریافت کرد. در همان تاریخ اوکراین از خرید 1.91 میلیون دوز واکسن تولیدی شرکت ککسینگ (Kexing) چین اطلاع داد.

میانماز نیز اعلام نموده است که بزودی اقدام به خرید واکسن های چینی ضد کرونا خواهد نمود. تایلند هم از خرید 2 میلیون دوز از واکسن های شرکت ککسینگ چین اطلاع داده است.

وزارت بهداشت اندونزی هم توزیع واکسن های چینی ککسینگ را در سراسر این کشور شروع نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8680

به "موافقت وزارت بهداشت عراق با تزریق واکسن چینی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت وزارت بهداشت عراق با تزریق واکسن چینی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید