مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید فیسبوک تا فراخوان تعویض رایگان کیبوردهای مک بوک

به گزارش دوست بلاگ، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید فیسبوک تا فراخوان تعویض رایگان کیبوردهای مک بوک

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک مطالعه ژنتیکی گسترده که با یاری ابزارهای فناوری و آنالیز داده های پر تعداد صورت گرفته، نشان داد که بعضی از بیماری های روانی قابل ردیابی هستند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک در حال کار روی ابزاری جدید است که می تواند نرخ وقت گذرانی کاربران در فضای مجازی را معین کند.مشرح خبر را اینجا بخوانید.

تسلا یک آتش سوزی دیگر را تجربه کرد. این دومین آتش سوزی طی روزهای اخیر است که حواشی متعددی را نیز برای این شرکت به ارمغان می آورد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل برای خاتمه دادن به مسائل کاربران در مورد بعضی از مدل های دارای کیبورد باترفلای مک بوک، طرح تعویض این کیبورد را شروع کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک کاربر ناشناس اینترنت، دامنه TrumpHotels.org را خریداری نموده و آن را با انواع مطالب طنز بر ضد ترامپ پر نموده است .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک، مسنجر بچه ها را به پرو و کانادا صادر می نماید. این در حالی است که پیغام رسان مذکور به شدت از سوی نهادهای حمایت کودک مورد انتقاد واقع شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دیوان عالی ایالات متحده می گوید نیروهای پلیس برای دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی کاربران باید یک حکم مجزا و خاص داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 295

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید فیسبوک تا فراخوان تعویض رایگان کیبوردهای مک بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید فیسبوک تا فراخوان تعویض رایگان کیبوردهای مک بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید