مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ربات ها در خانه تا همکاری گوگل با دولت برزیل

به گزارش دوست بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ربات ها در خانه تا همکاری گوگل با دولت برزیل

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

همراهی ربات ها با انسان ها در زندگی روزمره هر روز بیشتر و بییشتر می گردد اما نرخ اطمینان به ربات ها چندان پیشرفتی نداشته و بسیاری از مردم معتقدند با پررنگ تر شدن حضور ربات ها در زندگی روزمره ما احتمال خطرات نیز بیشتر می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دوربینهای رباتیک در انواع و اقسام به فروش می رسند و این روزها نیز بسیار محبوب شده اند. طراحی این دوربینها نیز اغلب عروسکی و مینیاتوری است و در نتیجه استفاده از این دوربینها برای بسیاری از افراد جالب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها استفاده از محصولات ورزشی هوشمند مثل کفش هوشمند بسیار رایج شده است و اخیرا نیز یک جوراب هومند وارد بازار شده که طرفدارانی پر شمار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از افراد به دلایل مختلف مایلند که سابقه موقعیت مکانی خود را حذف نمایند با این وجود نمی دانند این کار را چگونه باید انجام دهند. با این وجود به شکلی ساده به شما آموزش خواهیم داد که سوابق موقعیت مکانی خود را حذف کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل با همکاری دولت برزیل، کوشش دارد نقشه های خود را در مناطق دور افتاده و روستایی برزیل توسعه دهد. درواقع گوگل با مشارکت دولت میخواهد طی سه سال کلیه املاک روستایی در ایالت سائوپائولو را نقشه برداری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2545

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ربات ها در خانه تا همکاری گوگل با دولت برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ربات ها در خانه تا همکاری گوگل با دولت برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید