محاسبه قیمت خرید سوله

به گزارش دوست بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- برای محاسبه قیمت خرید سوله در درجه اول می بایست ابعاد دقیق کار را داشته باشید البته نکته مهم این است که منطور از ابعاد دقیق ،مساحت نیست بلکه میزان متراژ عرض طول و ارتفاع سوله است.

محاسبه قیمت خرید سوله

اما قبل از محاسبه قیمت خرید سوله باید نکات بسیار مهمی را در این رابطه بدانید که هیچ سوله سازی نتواند سره شما کلاه بگذارد، و با توجه به این بازار اگر این نکات را ندانید ممکن است بسیار متضرر شوید.

یکی از این موارد محاسبه کنسول در کل سازه است. اما قبل از ادامه شرح بدهم که کنسول چیست؟

اگر دقت نموده باشید سقف تمام سوله ها از طرفین بیرون زدگی دارند، و سقف همواره سلح بزرگتری دارد و از ستون ها بیرون میزند، علت این کار این است که در زمان بارندگی آب روی سقف روی دیوارها نریزند. عرض این کنسول ها اصولا بین 50 سانتیمتر تا یک متر از هر طرف هست، و فرقی نمیکند که سوله چه کاربری دارد و باید کنسول وجود داشته باشد، چه برای ساخت سوله گاوداری و یا برای ساخت سالن ورزشی و.....

حال بر میگردیم به نکته ای راجب به کنسول سوله در زمان محاسبه قیمت خرید سوله:

در واقع هیچوقت هیچ سوله سازی نباید متراژ کنسول را در متراژ ساخت در نظر بگیرد. یعنی چی؟

فرض کنید که یک سوله ای میخواهید احداث کنید که عرض آن 20 متر است و طول آن 200 متر

ابعاد بالا دقیقا فاصله ستون ها از همه. در این حالت مساحت کار شما 4000 متر مربع میباشد و در محاسبه قیمت خرید سوله باید 4000 متر محاسبه گردد. حالا وقتی یک سوله ساز این سوله را میسازد باید از هر طرف یک متر سقف را ادامه دهد اما آن را در متراژ حساب نکند. اما برخی از سوله ساز ها هستند که متراژ کنسول را هم در مساحت لحاظ میکنند، مثلا اگر بخواهیم کنسول را در ابعاد بالا حساب کنیم ، مقدار ها میگردد 22 در 202 که طبق این اعداد مساحت از 4000 متر 4444 میرسد!!!! یعنی با این ترفند میتوانند 444 متر از شما پول بیشتر بگیرند!!! واقعیت این است که بسیار شرکت هایی هستند که این کار را میکنند، برای همین بسیار مهم هست که شما تمامی این موارد را بدانید که در هنگام انتخاب سوله ساز و بستن قرارداد ، کلاه سر شما نرود.

نکته بسیار مهم:

این موارد را هیچ سوله سازی به شما نمیگوید اما در سایت شرکت نوین سوله تمامی این موارد و تمام مواردی که شما احتیاج دارید را برای شما شرح میدهد، برای تماشا شیوه های بیشتر کلاهبرداری ها و راه های مقابله با آن میتوانید بر روی کلمه خرید سوله کلیک فرمایید تا به مقاله مد نظر دسترسی پیدا کنید.

قیمت خرید سوله

یکی از راه ها ، برای اطلاع از محاسبه قیمت سوله این است که به سایت نوین سوله مراجعه کنید و جدول قیمت سوله را در آنجا مشاهده کنید. برای رسیدن به این صفحه (برای تماشا جدول قیمت) لطفا در گوگل، کلمه ** قیمت سوله ** را سرچ کنید و بعد از آن در نتایج جست و جو سایت نوین سوله را باز کنید. از این طریق میتوانید قیمت هر متر مربع ساخت سوله را ببینید.

اما همانطور که گفتم قبل از آن باید ابعاد و مقدار سوله خود را تعیین کنید. اما این کار ساده نیست چون ابعاد بسیار در قیمت هر متر مربع سوله به شدت تاثیر گذار هستند و شما باید آگاهانه این ابعاد را انتخاب کنید. برای اینکه با این مفاهیم آشنا بشید و ما بتوانیم به شما یاری کنیم تا برترین ابعاد را انتخاب کنید و هم بهره برداری از سوله خود را به لالاترین حالت ممکن برسانید باید بر روی کلمه ساخت سوله کلیک فرمایید.

قیمت سوله دست دوم

یکی از مواردی که امروزه بسیار مشتری پیدا نموده است سوله های دست دوم هست، چرا که قیمت ساخت و آهن آلات به شدت افزایش داشته و کارفرمایان و کار آفرینان برای به حداقل رساندن هزینه های کارگاه خود از سوله های دست دوم استفاده میکنند. اما آیا سوله های دست دوم واقعا مناسب خرید هستند؟

اگر بخواهیم واقع بین باشیم ، بیش از 90٪ سوله هایی که با عنوان سوله دست دوم به فروش میرسند واقعا دست دوم نیستند بلکه اینها را با ورق های ضایعات یا ورق های لوه یا نبردی میسازند.

در ادامه درباره این ورق ها شرحات بیشتری میدهم اما بدانید که بیشترین کلاهبرداری ها در همین حوزه سوله دست دوم انجام میگردد. ما در مقاله این تمامی این کلاهبرداری ها را شرح داده ایم و به صورت کامل آموزش داده ایم که چطور بفهمید که یک سوله واقعا دست دوم است یا به واسطه ورقهای ضایعات ساخنه شده است و فقط عنوان سوله دست دوم را دارند.

برای تماشا این مقاله لطفا بر روی کلمه ** سوله دست دوم ** کلیک فرمایید.

این نوع ورقها در بازار بسیار زیاد هستند و قیمتهای بسیار پایینتری نسبت به ورقهای فولاد نو دارند. مثلا اگر قیمت ورق نو فولاد مبارکه اصفهان الان هر کیلو 23.000 تومان باشد، ورق های نوردی را در بازار میتوان با کیلویی 12.000 تومان هم خرید. اما این ورق ها به علت اینکه تصولا قبل از صاف شدن به صورت لوله بوده اند و بعدا این ها برش خورده اند و دباره با دستگاه نورد آنرول شده اند ( صاف شدن) مقاومت خود را از دست داده اند و به هیچ عنوان امنیتی برای ساخت مجدد سوله را ندارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12220

به "محاسبه قیمت خرید سوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاسبه قیمت خرید سوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید