معاون اجرایی ارتش: امروز موشک، هواپیما و تانک را خودمان می سازیم

به گزارش دوست بلاگ، امیر سرتیپ محمودی گفت: امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

معاون اجرایی ارتش: امروز موشک، هواپیما و تانک را خودمان می سازیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس توانستیم از توانمندی خوبی برخوردار شویم.

وی اضافه کرد: متخصصین ارتش توانایی های نظامی آجا را افزایش داده اند و این یک موفقیت عظیم است.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش از توانمندی های مطلوبی برخوردار است، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادند و امروز از آن تجربیات بهره گرفتیم.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس سیم خاردار به ما نمی دادند و مهمات ما محدود بود مطرح کرد: امروز ما انواع موشک ها، هواپیماها، بالگردها، توپخانه و ... را خودمان می سازیم.

وی اعلام نمود: ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

معاون اجرایی ارتش گفت: سال جاری نمایشگاه ملی دفاع مقدس دارای دستاوردهای بسیار خوبی در همه زمینه های علمی، فرهنگی و نظامی بود.

وی تاکید نمود: یادآوری ایام الله دفاع مقدس ما را از تاریکی ها به سوی روشنایی ها راهنمایی می نماید و عظیمترین سرمایه ما دفاع مقدس است که موجب تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7053

به "معاون اجرایی ارتش: امروز موشک، هواپیما و تانک را خودمان می سازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون اجرایی ارتش: امروز موشک، هواپیما و تانک را خودمان می سازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید