معرفی 10 هتل از هتل های لوکس لندن

به گزارش دوست بلاگ، معرفی 10 هتل لوکس از هتل های لوکس لندن

لندن، مرکز انگلستان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در اروپاست؛ شهری که در آن بیشتر از هر چیز ترکیب کهنه و نو توجه همه را به خود جلب می کند؛ ساختمان هایی مدرن که در کنار بناهای قدیمی و برجسته قرار گرفته اند. برج ساعت بیگ بن، رودخانه تِیمز و چرخ و فلک بزرگ لندن هر کدام در گوشه ای از شهر توجه گردشگران را به خود جلب می کنند. لندن شهر گرانی است و مسافرانی که به این شهر سفر می کنند نیز به این موضوع واقفند. در چنین شهری محل اقامت مورد اهمیت است؛ هتل هایی با چشم اندازهای زیبا و امکاناتی فوق العاده اقامتی رویایی در لندن را به همراه خواهد داشت. در ادامه به معرفی 10 هتل از هتل های لوکس لندن خواهیم پرداخت. با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی 10 هتل از هتل های لوکس لندن

1- هتل رزوود لندن(Rosewood London)

هتل رزوود در محله تاریخی هلبرن قرار گرفته است و فاصله آن با دیدنی های تاریخی لندن همچون موزه بریتانیا و کلیسای جامع سنت پاول بسیار کم است. ساختمان این هتل نیز خود چیزی از جاذبه های تاریخی لندن کم ندارد؛ هتل رزوود در سال 1910 ساخته شده و ورودی هتل به خوبی یادآور معماری زیبای قدیمی است. هتل رزوود امکانات و خدمات قابل توجهی نیز دارد؛ دستگاه اسپرسو در اتاق ها وجود دارد و امکان اتصال به اینترنت نیز برای مسافران فراهم شده است.

مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل Rosewood London

2- هتل ساووی(The Savoy)

هتل ساووی اگر جزو مشهورترین هتل های جهان نباشد، قطعا یکی از مشهورترین هتل های لندن محسوب می گردد. این هتل به عنوان اولین هتل لوکس در انگلیس، در سال 1889 افتتاح شد، و به سرعت از لحاظ زیبایی و آراستگی به هتلی مثال زدنی معروف گشت. این هتل روزانه میزبان بسیاری از مقامات سلطنتی و هنرمندان معروف است. بسیاری از 268 اتاق این هتل منظره ای به رودخانه تیمز دارند. همچنین این هتل، شامل 7 رستوران است و به همین دلیل می توانید انتخاب گسترده ای از انواع غذاها را داشته باشید.

مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل The Savoy

3- هتل دورچستر(The Dorchester)

هتل دورچستر واقع در لِین پارک، و نزدیک به هاید پارک می باشد. این هتل یکی از مشهورترین و البته گرانترین هتل های جهان است. هتل دورچستر در سال 1931 افتتاح شد و هنوز نیز با وجود مدرن شدن، همان سبک دهه 1930 خود را حفظ کرده است. از سال 1930 تا به امروز بسیاری از هنرمندان- شاعران، نقاشان، ستارگان فیلم ها، مدل ها و بسیاری از ستارگان موسیقی راک- در این هتل اقامت داشته اند. همچنین رستوران این هتل یکی از رستوران های 3 ستاره میشلن انگلیس محسوب می گردد.

مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل The Dorchester

4- هتل ماندارین اورییِنتال(Mandarin Oriental)

هتل ماندارین اورییِنتال در اصل در سال 1889 به عنوان کلابی منحصر به فرد برای افراد متشخص ساخته شد. این ساختمان در سال 1902 به عنوان گرند هتل افتتاح شد و در سال 2000 به طور گسترده ای مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ماندارین در محله نایتسبریج و مشرف بر هاید پارک واقع شده است. این هتل 141 اتاق، 40 سوئیت و 3 رستوران دارد، و در طول سالیان متمادی میزبان مهمانان سلطنتی و هنرمندان مشهور بوده است.

5- هتل ریتز(The Ritz)

هتل دیگری در این لیست که می توان آن را جزو برترین هتل های جهان به شمار آورد، هتل ریتز می باشد. هتل ریتز در سال 1906 درهای خود را به روی مهمانان باز کرد. این هتل ارتباط نزدیکی با جامعه لندن داشت. هتل ریتز در طول سالیان متمادی، میزبان افراد متعددی از مهمانان سلطنتی بوده است. به خصوص این هتل به میزبانی در خلال جنگ جهانی دوم و مراسم سنتی چای بعد از ظهر در انگلیس مشهور است. هتل ریتز در حال حاضر 134 اتاق و 23 سوئیت دارد.

مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل The Ritz

6- هتل کلاریج(Claridges)

شاید جذابیت اصلی هتل کلاریج مهمانانی باشد که در آن اقامت کرده اند و این هتل را از دیگر هتل های لوکس لندن متمایز کرده است؛ حتی ملکه ویکتوریا هم در این هتل اقامت کرده است. امکانات فوق العاده هتل از جمله اسپا و خدمات شبانه روزی نیز از دیگر مواردی است که هتل کلاریج را به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل کرده است.

7- هتل لینزبورگ(The Lanesborough)

هتل لینزبورگ در بخش مرکزی لندن قرار گرفته و یکی از مهمترین جذابیت هایش برای مسافران داشتن سوئیتی اختصاصی برای یک شب با پرداخت مبلغی حدود 18 هزار یورو است. خودروی رولز رویس اختصاصی نیز برای گردش به اطراف در اختیار مسافران قرار می گیرد.

مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل The Lanesborough

8- هتل لانگام(The Langham London)

هتل لانگام بزرگترین هتل در این لیست محسوب می گردد. این هتل که از طریق هنگ کنگی ها اداره می گردد برای علاقه مندان به فرهنگ آسیایی و ظرافت های آسیای شرقی کاملا ایده آل است. هتل لانگام در منطقه ای با موقعیت بسیار عالی قرار گرفته و به خیابان آکسفورد نزدیک است. راه اندازی این هتل به سال 1865 باز می گردد و به نظر نمی رسد به این زودی ها قصد تغییر رویه داشته باشد. هتل لانگام یکی از نخستین ساختمان هایی است که از روشنایی الکتریکی در سال 1879 استفاده کرد. این هتل تا به امروز میزبان بسیاری از افراد مشهور بوده است. سر آرتور کانن دویل، خالق شخصیت شرلوک هولمز اغلب در این هتل اقامت داشته است، و حتی بخش هایی از سریال شرلوک هولمز در این هتل فیلمبرداری شده است. هتل لانگام در حال حاضر 380 اتاق و یک بال روم(تالاری بزرگ که مخصوص پایکوبی های رسمی است) دارد. گنجایش این Ballroom، بیش از 375 نفر است.

مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل The Langham London

9- هتل گورینگ(The Goring)

هتل گورینگ در نزدیکی کاخ باکینگهام واقع شده است، هتل گورینگ در سال 1910 افتتاح شد و تنها هتلی در لندن است که از همان ابتدا تا به امروز از طریق خانواده ای اداره می گردد که این هتل را ساخته اند. در زمان ساخت آن، هتل گورینگ اولین هتلی در جهان بود که هر اتاق، حمام و سیستم گرمایشی مرکزی مخصوص به خود را داشت. هتل گورینگ، به واسطه حضور خانواده سلطنتی، از جمله ملکه مادر و کیت میدلتون در آن، مشهور است.

مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل The Goring

10- هتل شانگری لا(Shangri-La)

هتل شانگری لا نمونه ای از هتل های لوکس و مدرن است. این هتل بخشی از برج 95 طبقه شارد می باشد. ساختمان این برج در سال 2012 تکمیل شد و در آن زمان بلندترین سازه در اروپا بود. طبقات 34-52 برج شارد به هتل شانگری لا اختصاص دارد و 202 اتاق این هتل نمایی پانورامیک به مرکز دارند.

مشاهده اطلاعات بیشتر و رزرو هتل Shangri-La

برای مشاهده و رزرو هتل های بیشتر در لندن اینجا را کلیک کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما به مقصد لندن اینجا را کلیک کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 16113

به "معرفی 10 هتل از هتل های لوکس لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 هتل از هتل های لوکس لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید