مدارس تحت هر شرایطی 15 شهریور ماه بازگشایی می شوند

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که مدارس تحت هر شرایطی 15 شهریورماه بازگشایی می شوند، گفت: تأمین سلامت دانش آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش استان در زمان بازگشایی مدارس است.

مدارس تحت هر شرایطی 15 شهریور ماه بازگشایی می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، خاطر نشان کرد: هر اقدامی در حوزه نظام تعلیم و تربیت باید بر محور پژوهش محوری، آینده نگری و استدلال منطقی و متناسب با فرصت ها و تهدید ها باشد.

وی با اشاره به ابهامات ناشی از شیوع ویروس کرونا در دنیا اظهار کرد: مدارس 15 شهریورماه به شکل رسمی بازگشایی می شوند و باید با توجه به شیوع ویروس کرونا پیش فرض های مختلفی برای بازگشایی طراحی و تدوین گردد.

اسکندری نسب با اشاره به پراکندگی و شرایط مختلف بومی و فرهنگی در استان کرمان تاکید نمود: هر مدرسه باید متناسب با شرایط دانش آموزان برنامه ویژه ای برای بازگشایی مدارس طراحی کند تا دانش آموزی در شرایط فعلی از تحصیل بازنماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدیران و روسای آموزش و پرورش باید فعالیت های آموزشی و پرورشی را به صورت انفرادی، مدرسه به مدرسه، محله به محله و منطقه ای دنبال نمایند.

اسکندری نسب از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و حساس ترین نهاد اجتماعی کشور نام برد و اضافه نمود: در زمینه بازگشایی مدارس نیازمند تعامل، همکاری و همدلی همه مردم و نهاد های دولتی و غیر دولتی هستیم.

وی با بیان این که پروژه مهر، نماد تحول، همدلی و هم افزایی است گفت: بازگشایی مدارس بزرگترین رویداد اجتماعی کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6293

به "مدارس تحت هر شرایطی 15 شهریور ماه بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس تحت هر شرایطی 15 شهریور ماه بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید