دانشگاه های آذربایجان شرقی تا سرانجام سال تعطیل شد

به گزارش دوست بلاگ، با توجه به اعلام نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی در خصوص تعطیلی فعالیت های آموزشی، مقرر شد که تا انتها سال جاری کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه های استان تعطیل شود.

دانشگاه های آذربایجان شرقی تا سرانجام سال تعطیل شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، براساس مصوبه جلسه روسای دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز به منظور پیشگیری و رفع نگرانی های دانشجویان و خانواده های، تمامی فعالیت های آموزشی، کلاس های درسی دانشگاه تبریز تا سرانجام سال تعطیل است.

بنابراین گزارش، با توجه به اعلام نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تعطیلی فعالیت های آموزشی، مقرر شد که تا سرانجام سال جاری کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه های استان تعطیل شود.

به منظور صیانت از برگزاری کلاس ها مطابق با سرفصل های مصوب دانشگاهها، طبق مصوبات هیئت رئیسه فعالیت های آموزشی را با تمدید تقویم آموزشی و یا در طول ترم بعد از تعطیلات نوروز جبران کنند.

دانشگاه هایی که امکان برگزاری جلسات دفاع از رساله ها و سرانجام نامه ها و کلاس های آموزشی به صورت غیر حضوری را دارند می توانند در این زمینه برنامه ریزی کنند.

با توجه به تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه ها امکان استفاده از مرخصی اعضای هئیت علمی و غیر هئیت علمی بر اساس درخواست آنان تسهیل خواهد شد.

نظر به ضرورت استمرار برخی فعالیت های پژوهشی به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه ها بر اساس امکانات و مقتضیات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3566

به "دانشگاه های آذربایجان شرقی تا سرانجام سال تعطیل شد" امتیاز دهید

909 کاربر به "دانشگاه های آذربایجان شرقی تا سرانجام سال تعطیل شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های آذربایجان شرقی تا سرانجام سال تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید