مبلمان و سرویس خواب را آنلاین خرید کنید! نصب شده تحویل بگیرید

به گزارش دوست بلاگ، سرویس خواب احتیاج به حمل طبقات دارد، احتیاج به نصب تخصصی دارد و احتیاج به خدمات پس از فروش نیز دارد. (فروشگاه اینترنتی دیجی چوب این کار را رایگان برای شما انجام می دهد)

مبلمان و سرویس خواب را آنلاین خرید کنید! نصب شده تحویل بگیرید

مبلمان نیز همین طور، احتیاج به حمل طبقات دارد، تحویل در داخل منزل دارد و احتیاج به چیدمان تخصصی و دکوراسیون صحیح دارد.(فروشگاه اینترنتی دیجی چوب این کار را رایگان برای شما انجام می دهد)

همه این موارد احتیاج هایی هستند که مشتری در زمان خرید مبلمان و سرویس خواب به آنها احتیاج دارد تا بتواند با خیال راحت خرید آنلاین داشته و با اطمینان از انجام صفر تا صد کار، با خیال راحت فقط منتظر ساخت و تحویل مبل راحتی یا سرویس خواب خود در منزل باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب برای شما این امکان را فراهم نموده تا با خیالی آسوده، خرید آنلاین از فروشگاهی که تمامی مجوز های کسب و کار الکترونیک را کسب نموده ، انجام دهید و لذت ببرید و محصول خریداری شده را داخل منزل خود دریافت نمایید.

خرید اقساطی هم از ویژگی هایی هست که در فروشگاه دیجی چوب برای رفاه شما تامین شده و از 2 ماه تا 24 ماه می توانید اقساطی خرید نمایید. بدون ضامن و پیش پرداخت. با سفته یا چک به تعداد اقساط دلخواه و از سراسر ایران .

از ابتدای سفارش محصول تا زمان نصب و پس از نصب محصول، برای پشتیبانی و هدایت ما در کنار شما و همراه شما خواهیم بود. در انتخاب رنگ پارچه نظرهای کارشناسان ما در حوزه دکوراسیون به شما یاری خواهد نمود تا بهترین رنگ را انتخاب نمایید. در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مرحله به مرحله ، شما خرید آنلاین را همچون خرید حضوری تجربه خواهید کرد و یک مشاور متخصص در کنارتان خواهد بود.

مبلمان راحتی و مبلمان سلطنتی

بیش از 100 مدل مبلمان راحتی و مبلمان سلطنتی مدرن، شیک و جدید 2020 در وب سایت قرار داده شده که با تضمین کیفیت و گارانتی کامل می توانید از آنها بازدید نموده و هر یک را کامل یا به تعداد دلخواه و نیم ست انتخاب نمایید. رنگ بندی پارچه و چوب هم به دلخواه شما قابل تغییر می باشد و انواع مختلف پارچه و رنگ در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا خیالتان از همه جهت آسوده باشد.

ارسال رایگان:

ارسال محصولات در وب سایت دیجی چوب رایگان می باشد و باربری مخصوص مبلمان این وظیفه را بر عهده دارد تا کار را صحیح و سالم با بیمه درب منزل در شهرستان به شما تحویل دهد. باربری مبلمانی بصورت کاملا حرفه ای در امر حمل مبلمان و سرویس خواب هستند و محصول خریداری شده را با کمترین درصد آسیب دیدگی درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

برای ارتباط با فروشگاه دیجی چوب می توانید به وب سایت دیجی چوب www.Digichoob.com مراجعه نمایید و برای تماس با کارشناسان فروش با شماره های 02141256562 و 02166300923 در خدمت شما هستیم . برای ارتباط در واتس آپ و شبکه های اجتماعی دیگر به وسیله شماره تماس 09036231055 در خدمت شما عزیزان هستیم

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: اتاق
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5065

به "مبلمان و سرویس خواب را آنلاین خرید کنید! نصب شده تحویل بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلمان و سرویس خواب را آنلاین خرید کنید! نصب شده تحویل بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید