نخستین نمایشگاه رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو 2019) برگزار گشت

به گزارش دوست بلاگ، نخستین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو 2019) پنجشنبه 9 آبان 1398 با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو 2019) برگزار گشت

به گزارش ایسنا، در نخستین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو 2019) که به همت ماهنامه تجارت طلایی در سالن 5 مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد، 60 شرکت از بخش های مختلف صنعت خرده فروشی شامل؛ مراکز خرید بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای، مجتمع های تجاری و مال ها، شرکت های مشاور کسب وکار، شرکت های طراحی و دکوراسیون مراکز تجاری، شرکت های ارائه دهنده خدمات اداری و الکترونیک به صنعت خرده فروشی، شرکت های ارائه دهنده فناوری های نوین و مبتنی بر اینترنت مرتبط با صنعت خرده فروشی و دیگر فعالان این حوزه از 9 تا 12 آبان ماه 1398 به عرضه توانمندی ها، ظرفیت ها و آخرین دستاوردها در این حوزه پرداختند.

اصلاح شبکه فروش کالا با توسعه رویکردهای نوین در صنعت خرده فروشی

دکتر بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین اللملی تهران در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تاکید بر اینکه اصلاح شبکه توزیع و فروش کالا در کشور نیازمند توسعه رویکردهای نوین در صنعت خرده فروشی است، اظهار کرد: این نمایشگاه در اولین سال برگزاری خود با استقبال خوبی روبرو شده و توانمندی ها و پتانسیلی را در بخش های مختلف صنعت خرده فروشی کشور ما به نمایش گذاشته که بسیار جالب توجه است. وی توضیح داد: این که جوانان خلاق و با انگیزه ایرانی مجریان این رویداد هستند نیز باعث امیدواری به آینده این صنعت است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین اللملی تهران گرد آوردن حلقه های زنجیره تامین صنعت خرده فروشی زیر یک سقف در رویدادی تحت عنوان (ریتل شو 2019) را اقدامی تحسین برانگیز برشمرد و افزود: قطعا آشنایی هر چه بیشتر حلقه های زنجیره تامین صنعت خرده فروشی با توان و ظرفیت هم می تواند موجب هم افزایی و رشد این صنعت در کشور ما گردد و بازرگانی داخلی ما را رشد دهد.

حسین زاده با تاکید بر حمایت شرکت نمایشگاه های بین المللی رویدادهایی که ارتقای صنعت خرده فروشی را در پی داشته باشد، توضیح داد: ما در ایران شاهد گره هایی در شبکه توزیع و فروش کالا در کشور هستیم که بعضی مواقع با وجود فراوری مناسب کالا در کشور، در رساندن کالا با قیمت و کیفیت مناسب به بازارها و مصرف کننده نهایی دچار مشکل می شویم و بخشی از معضل گران فروشی و احتکار نیز به دلیل همین گره هایی است که در شبکه توزیع و فروش سنتی ما وجود دارد.

وی یادآور شد: این گره ها تنها با ارتقای دانش صنعت خرده فروشی و ارتقای زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و مدرن سازی این صنعت رفع خواهد شد و ورود فناوری نوین نیز به صنعت خرده فروشی ما باید با جدیت و سرعت ادامه یابد.

منبع: همگردی
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 497

به "نخستین نمایشگاه رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو 2019) برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نمایشگاه رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو 2019) برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید