فرامرزیان: کبدی ایران برترین تیم دنیا است، فعلا 51 درصد به فدراسیون ها واریزی داشتیم

به گزارش دوست بلاگ، معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش 38 درصد از بودجه خود را گرفته و در تلاشیم بیشتر از تخصیصی که داشتیم به فدراسیون ها پرداخت کنیم.

فرامرزیان: کبدی ایران برترین تیم دنیا است، فعلا 51 درصد به فدراسیون ها واریزی داشتیم

ژاله فرامرزیان، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص قهرمانی تیم کبدی جوانان ایران در مسابقات دنیای در کیش گفت: به نظرم سطح مسابقات به نسبت بازی های جاکارتا خوب بود و سطح مناسبی داشت. کبدی ما در مقابل هند که یکی از تیم های برتر دنیا است، در بازی های آسیایی برنده شده بود و این بار فراتر از آسیا در دنیا و در رقابت با یک تیم آفریقایی قهرمان شدیم و ثابت کردیم کبدی ایران برترین تیم دنیا است.

وی در مورد حمایت از فدراسیون کبدی برای کسب ریاست و مقر کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: در مدتی که در خدمت دوستان بودیم میزان حمایت از کبدی در بین بهترین فدراسیون ها بوده است. سال آینده، سال المپیکی است و اولویت ما فدراسیون های المپیکی است ولی فدراسیون هایی که در بحث میزبانی پیروز هستند و نتایج مناسبی کسب کردند، مورد حمایت قرار گرفتند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود: پاداش هایی که به کبدی دختران و پسران اهدا شد، قابل توجه بود و ثابت کرد اگر تیمی پیروز باشد مشابه سایر ورزش ها مورد توجه خواهد بود.

فرامرزیان گفت: در ماه آینده به فدراسیون ها واریزی خواهیم داشت ولی این ماه مبلغی به کبدی دادیم تا این رویداد را برگزار کند. فعلا 51 درصد به فدراسیون ها واریزی داشتیم و در ماه های آینده هم با توجه به درصد تخصیصی که داریم ، پرداخت ها را ادامه خواهیم داد. فعلا وزارت ورزش 38 درصد از بودجه خود را گرفته و در تلاشیم بیشتر از تخصیصی که داشتیم به فدراسیون ها پرداخت کنیم.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1567

به "فرامرزیان: کبدی ایران برترین تیم دنیا است، فعلا 51 درصد به فدراسیون ها واریزی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: کبدی ایران برترین تیم دنیا است، فعلا 51 درصد به فدراسیون ها واریزی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید