ضرورت تدوین شناسنامه فنی برای مراکز آموزشی استان تهران، هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل گردد

به گزارش دوست بلاگ، استاندار تهران گفت: تدوین شناسنامه فنی برای ساختمان های آموزشی استان تهران لازم است و این امر از طریق آمار محقق می گردد.

ضرورت تدوین شناسنامه فنی برای مراکز آموزشی استان تهران، هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل گردد

به گزارش خبرنگار ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: اگر توسعه را مفهومی دارای ابعاد مختلف مالی و فرهنگی بدانیم، مهم ترین رکن تحقق توسعه نیروی انسانی ماهر، خلاق و کارآمد است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در کشور عمده اسناد پس از تهیه و تدوین در کتابخانه ها خاک می خورند.

استاندار تهران گفت: خوشبختانه با تدوین اسناد توسعه ای، استان تهران از لحاظ داشتن نقشه راه وضعیت خوبی دارد، اما مهم آن است که این اسناد در زندگی مردم تحول آفرین باشند.

محسنی بندپی بیان نمود: در حوزه زنان سیاست گذاری ها و اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: امروز با توجه به وضعیت مالی نامناسب جامعه در حال کوشش شبانه روزی برای تحقق شعار رونق فراوری هستیم و این دستور را بخشنامه کردیم که آن دسته از واحد های فراوریی که بالای 50 نفر کارگر دارند هر زمان که بخواهند می توانند برای طرح مشکل به استانداری تهران مراجعه نمایند.

استانداری تهران گفت: تنها در سال 97 تعداد 800 هزار شغل توسط دولت ایجاد شد و در بازه زمانی شش ماهه 2.2 درصد میزان بیکاری در استان تهران کاهش یافت.

محسنی بندپی توضیح داد: در جلسه ای که با زنان کار آفرین استان تهران داشتیم، تأکید کردم که با تمام توان از کارآفرینان حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: تدوین شناسنامه فنی ساختمان های آموزشی استان تهران لازم است و این امر از طریق آمار که یکی از ارکان برنامه ریزی های بلند مدت است، محقق می گردد.

استفاده از قابلیت های گردشگری برای ایجاد فرصت های شغلی برابر

استاندار تهران توضیح داد: استقرار بانک اطلاعاتی یک الزام برای مدیران استان است و در ارزیابی سالانه مدیران لحاظ می گردد و آمار زبان گویای علم و محور برنامه ریزی های کلان است.

وی اضافه کرد: در جلسه ای که با رئیس جمهور داشتیم، ایشان مطالبه جدی در مورد محیط زیست داشتند و با حساسیت خاصی موضوعات زیست محیطی تهران را پیگیری می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 70

به "ضرورت تدوین شناسنامه فنی برای مراکز آموزشی استان تهران، هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تدوین شناسنامه فنی برای مراکز آموزشی استان تهران، هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید