صنایع دستی استان زنجان در اکسپو ارائه می شود

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز بین المللی مدیریت سرمایه و تجارت خبر داد.

صنایع دستی استان زنجان در اکسپو ارائه می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی استان زنجان از اجرای طرح های اشتغالزایی در حوزه سرمایه گذاری با اشتغالزایی برای 112 نفر خبر داد.

او با اشاره به اینکه استان زنجان دارای ظرفیت های بسکمک در حوزه میراث فرهنگی و توریستی است گفت: این اداره کل همواره در جهت بسترسازی عمومی و تبیین اهمیت جایگاه توریستی در سطوح مختلف افکار عمومی، معرفی تصویر واقعی از استان در جوامع بین الملل در تلاش بوده که طی یک سال گذشته توسعه حوزه توریستی را به نام رویکرد اصلی خود انتخاب کرد.

او اضافه نمود: در 6 ماهه نخست سال و با توجه به بحران کرونا برای این پروژه ها 256 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که با بهره برداری از آن ها برای 112 نفر شغل در شهرستان های طارم، زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره ایجاد خواهد شد.

ارجمند گفت: هر کجا زیرساخت های مناسبی فراهم شود، توریستان با رغبت فراوان به آنجا سفر می کنند و قطعاً موضوع جذب توریست و سرمایه گذار بخش خصوصی در سال های آینده بهتر از این می تواند در جذب توریست پایدار به ما کمک کند.

او ادامه داد: اکسپو بزرگ ترین مکان ملاقات در دنیا است و فرصت های زیادی مانند ایجاد شبکه و ارتقای روابط بین المللی برای افراد، تیم ها، گروه ها، شرکت ها و سازمان هایی که در پی یافتن شرکاء یا همکاران نو از سراسر دنیا هستند، ایجاد می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی استان گفت: اکسپو، نمایشگاهی بین المللی و بسیار معتبر و مشهور است که هر چند سال یک بار برای نمایش و ارائه دستاورد های ملل مختلف برگزار می شود.

ارجمند اضافه نمود:اهمیت این نمایشگاه برای کشور ها به اندازه ای زیاد است که بعد از مسابقات جام دنیای فوتبال و بازی های المپیک، سومین رویداد مهم بین المللی دنیا محسوب می شود به همین دلیل گاهی آن را المپیک فرهنگ ملل هم می نامند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11728

به "صنایع دستی استان زنجان در اکسپو ارائه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع دستی استان زنجان در اکسپو ارائه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید