سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد

به گزارش دوست بلاگ، شهر: محمد روشنی به سمت سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد

به گزارش خبرنگار شهر، طی حکمی سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمد روشنی را به سمت سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب کرد. مراسم تکریم علیرضا قنادان و معارفه محمد روشنی، امروز چهارشنبه -21 آبان 1399- برگزار گردید.

شهریار افندی زاده مشاور عالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این جلسه با قدردانی از خدمات ارزشمند علیرضا قنادان مدیرعامل پیشین سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: جابه جایی و انتقال تجارب مدیریتی لازمه رشد و پویایی هر مجموعه ای است.

افندی زاده با اشاره به اینکه خدمات رسانی به قشر وسیع تاکسیران کار و کوشش فراوانی را می طلبد و به همین سبب فعالیت های مدیرعامل پیشین در طول مسئولیت سه ساله، قابل قدردانی است، اضافه کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی و رسیدگی به مسائل تاکسیرانان از مسائل اولویت دار و مورد تاکید معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران است که همچنان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است تا سطح رضایت مندی تاکسیرانان افزایش یابد.

به گفته او محمد روشنی سرپرست سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افراد خوشنام مدیریت شهری و دارای سوابق درخشان مدیریتی در شهرداری تهران و همچنین وزارت آموزش و پرورش است.

در متن حکم سرپرستی محمد روشنی آمده است:

با استعانت از درگاه ایزد منان و با عنایت به موافقت شهردار محترم تهران و با امعان نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب می نمایم.

نظر به اهمیت ارتقاء کیفی و کمی سطح سرویس خدمات تاکسیرانی در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان محترم، ایجاد تحرک بیشتر و پویاتر نمودن اقدامات اجرایی سازمان خصوصاً در شرایط مالی کنونی جهت حمایت از خانواده عظیم تاکسیرانان شهر تهران، پیگیر موضوعات تخصصی تاکسیرانی و ارائه آموزش های لازم در جهت ارتقاء کیفیت رفتار حرفه ای تاکسیرانان محترم، لازم است ضمن هماهنگی کامل با حوزه این معاونت تمامی کوشش مساعی و تجربه خویش را در راستای تحقق آرمان تهران، شهری برای همه، جهت دستیابی به اهداف فوق به کار گیرید.

از درگاه خداوند منان، توفیق روز افزون شما را خواستارم.

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

خبرنگار : ملیکا هاشمی

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7701

به "سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید