رای کمیته انضباطی برای مطالبات بازیکن هاوش گنبد

به گزارش دوست بلاگ، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درخصوص مطالبات، ولی نورمحمدی بازیکن هاوش گنبد در لیگ برتر سال 96 مردان را صادر کرد.

رای کمیته انضباطی برای مطالبات بازیکن هاوش گنبد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به منظور اتخاذ تصمیم درباره شکایت ولی نورمحمدی بازیکن باشگاه هاوش گنبد روز دوشنبه 18 اردیبهشت برگزار گردید.

پیشتر این موضوع در دو نشست تیرماه 99 و آذرماه 1401 کمیته انضباطی آنالیز شده بود که پاسخ آن واصل نشده و کمیته انضباطی با اعلام ختم رسیدگی به توضیح زیر مبادرت به صدور رای کرد:

رای کمیته انضباطی

ولی نورمحمدی با ارائه رونوشت قرارداد و ثبت درخواست در فدراسیون ادعا نموده در نیم سال دوم 1396 با قراردادی به مبلغ پانصد میلیون ریال به عضویت تیم والیبال هاوش گنبد درآمده است که از مبلغ قرارداد خود صرفاً یکصد میلیون ریال دریافت داشته و چهارصد میلیون ریال طلب دارد. کمیته انضباطی با دعوت از طرفین و استماع اظهارات آنها نامبردگان را به حل و فصل موضوع به وسیله سازش دعوت کرد و نظر به عدم حصول سازش و گذشت زمان و کاهش بیماری عفونی که فضای جامعه را تحت تاثیر قرار داده بود نامه ای خطاب به مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبد به عنوان جایگزین باشگاه هاوش گنبد با اعطای فرصت برای پرداخت طلب بازیکن یادشده ارسال کرد و در نامه مذکور تاکید شد چنانچه مغایرت بین اسناد و ادعای وی وجود دارد آن را اعلام کنند.

در نتیجه نظر به اینکه الف) ولی نورمحمدی مطابق اسناد و مدارک موجود برای حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر والیبال سال 1396 با باشگاه هاوش گنبد قرارداد با مبلغ پانصد میلیون ریال منعقد نمود است، ب) نامبرده با ثبت درخواست کتبی خواهان دریافت الباقی مبلغ قرارداد خود شده است، ج) از سال 1397 باشگاه شهرداری گنبد جایگزین باشگاه هاوش گنبد شده است و به هر حال مطابق مقررات آئین نامه سازمان لیگ باشگاهی که از یک استان جایگزین باشگاه دیگر شده ملزم به پاسخگویی و پرداخت دیون باشگاه قبل خواهد بود. د) نامه شماره 2363/ص/275/1401 مورخ 15/09/1401 با توضیح خواسته نور محمدی با تاکید بر پرداخت الباقی بدهی و اینکه چنانچه اختلافی بین اسناد باشگاه و ادعای بازیکن وجود دارد اعلام شود که پاسخی از سوی باشگاه شهرداری گنبد به نامه مذکور داده نشده است، بنابراین با استناد به ماده 42 آئین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال و سایر مقررات موضوعه درخصوص ایفاء تعهدات و دلالت عموم آیه شریفه اوفوا بالعقود باشگاه شهرداری گنبد به پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال بابت الباقی مبلغ قرارداد نورمحمدی محکوم شد. رای صادره با استناد به ماده 8 قرارداد بین باشگاه و بازیکن قطعی است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 17780

به "رای کمیته انضباطی برای مطالبات بازیکن هاوش گنبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای کمیته انضباطی برای مطالبات بازیکن هاوش گنبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید