شروط سه گانه ژاوی برای قبول سرمربیگری بارسلونا

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی السد قطر برای حضور روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا سه خواسته دارد.

شروط سه گانه ژاوی برای قبول سرمربیگری بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، مدیران باشگاه بارسلونا (رافائل یوسته نایب رئیس باشگاه و متئو آلِمانی مدیر ورزشی تیم) که برای مذاکره با مدیران باشگاه السد قطر بر سر فسخ قرارداد ژاوی هرناندس راهی دوحه شده اند، امیدوار هستند امروز (آدینه) به توافق نهایی با طرف قطری برسند و این سرمربی 41 ساله را به عنوان جانشین رونالد کومان معرفی نمایند. شبکه تلویزیونی Esport3 کاتالونیا گزارش داد ژاوی چند روزی است که به توافق کامل با بارسلونا رسیده و خود را آماده حضور روی نیمکت کاتالان ها می نماید و از همین حالا برنامه ریزی خود را شروع نموده است.

ژاوی برای حضور روی نیمکت بارسلونا سه شرط گذاشته است. اولین درخواست ژاوی این است که با کادرفنی مورد اعتماد خودش کار را در بارسلونا شروع کند که شامل اسکار هرناندس (برادرش) و سرخیو آلگره می گردد. ژاوی می خواهد بدنساز، فیزیوتراپیست و سه استعدادیاب را کنار خود داشته باشد که همگی در السد او را همراهی می نمایند.

شرط یا خواسته دوم ژاوی در بارسلونا استخدام مجدد دکتر ریکارد پرونا است که پیش از این در بارسلونا فعالیت داشته و در حال حاضر در دبی امارات مشغول به کار است. ژاوی بابت شرایط فعلی مصدومیت بازیکنان بارسا نگران است و میخواهد این شرایط را با بازگرداندن پزشک پیشین باشگاه بهبود ببخشد.

شرط پایانی ژاوی برای قبول راهنمایی کاتالان ها، به خدمت گرفتن یک بال باکیفیت در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو است و امیدوار است با وجود بحران اقتصادی باشگاه، در ماه ژانویه 20 میلیون یورو صرف این کار گردد. ژاوی به عثمان دمبله اعتقاد زیادی دارد و امیدوار است او را پس از ریکاوری در اختیار داشته باشد.

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا هم اطلاع داد بارسلونا امروز (آدینه) با ژاوی قرارداد رسمی امضا خواهد نمود و تنها باید در خصوص خروج توافقی با سران باشگاه السد به توافق برسند یا اینکه رقم بند فسخ او را پرداخت نمایند. طبق این گزارش امروز آخرین ملاقات نمایندگان باشگاه بارسلونا با مدیران باشگاه السد برگزار می گردد و سپس ژاوی قرارداد خود را با این باشگاه فسخ می نماید و فردا (شنبه) هم راهی بارسلونا خواهد شد.

روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا هم گزارش داد بارسلونا امیدوار است برسر فسخ قرارداد با السد به توافق برسد و امروز خبر استخدام ژاوی را اعلام کند. طبق این گزارش آنها در پی توافق محبت آمیز با السد برای فسخ قرارداد ژاوی هستند، اما اگر از این راه به نتیجه نرسند، بند فسخ پنج میلیون یورویی او را فعال خواهند کرد. پیش از این گفته می شد، بند فسخ یک میلیون یورویی در قرارداد ژاوی با السد وجود دارد.

ژاوی 41 ساله بین سال های 1998 تا 2015 برای تیم اصلی بارسلونا بازی می کرد، پیش از این بارها از رؤیایش برای سرمربیگری این تیم سخن گفته است. او از سال 2019 و در اولین تجربه سرمربیگری اش راهنمایی السد قطر را برعهده دارد و در این مدت هفت قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورده است.

ژاوی در دوره 24 سال حضورش در بارسلونا، 23 عنوان قهرمانی را با این تیم تجربه کرد که عبارتند از سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، هشت قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا، دو قهرمانی در جام باشگاه های دنیا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و شش قهرمانی در سوپرجام اسپانیا.

بارسلونا که در حال حاضر راهنماییش به طور موقت به سرخی بارخوان سپرده شده و در دو بازی اخیر با این مربی اسپانیایی به تساوی یک-یک خانگی مقابل آلاوس در لالیگا و رجحان یک بر صفر در خانه دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا رسیده، خود را آماده تقابل فردا شب با سلتاویگو در لالیگا می نماید.

بارسلونا در حال حاضر با 16 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لالیگا ایستاده و با سوسیه داد صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12286

به "شروط سه گانه ژاوی برای قبول سرمربیگری بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط سه گانه ژاوی برای قبول سرمربیگری بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید