دو موفقیت پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان در کشور

به گزارش دوست بلاگ، سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی به عنوان طرح پژوهشی برتر در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال 98 و ساخت دستگاه آب ساز از رطوبت هوا به عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب شد.

دو موفقیت پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان در کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال 98 طرح پژوهشی سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی به عنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب شد.

در متن تقدیر برات قبادیان، رئیس ستاد هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت و معاون آموزش، پژوهش و فناوری آمده است:

رئیس محترم جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و مجری طرح پژوهشی سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی پیشرفت و توسعه صنعتی کشور و دستیابی به اهداف و برنامه های علمی و پژوهشی بخش فراوری و تجارت، حاصل کوشش و مساعدت متخصصین و اندیشمندانی است که با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و توان درراه آموزش، پژوهش و توسعه فناوری از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

بدین وسیله به عنوان طرح پژوهشی برتر هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت را در سال 1398 که به شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق فراوری مزین گدیده است، تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون شمارا مسلط می نمایم.

در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی ساخت دستگاه آب ساز از رطوبت هوا به عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب شد.

در متن تقدیر مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آمده است.

اکنون که به واسطه کوشش های ارزنده انجام شده در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی و بنا به نظر کمیته داوران علمی جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی مشترک بین مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، ایده جنابعالی از استانداری هرمزگان، با موضوع ساخت دستگاه آب ساز از رطوبت هوا به عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب شده است، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مشارکت شما در این امر مهم، بهروزی و توفیق روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2598

به "دو موفقیت پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو موفقیت پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید