دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات آماده شنیدن نظرات همکاران است

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات گفت: به همکاران در معاونت ها و بخش های مختلف اعلام می کنم، دفتر بازرسی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آماده شنیدن نظرات آن هاست.

دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات آماده شنیدن نظرات همکاران است

مجید باقر کاظمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پس از کاهش شیوع ویروس کرونا، بنا به دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بازرسی ها از استان ها در دستور کار نهاده شد.

او اضافه نمود: نخستین بازرسی ها از مشهد آغاز شد و با یکایک مدیران در مورد مسائل آنها گفت وگو شد، همچنین بازدیدی از مجموعه طوس داشتیم.

باقر کاظمی توضیح داد: یکی از دغدغه های مدیرکل استان خراسان رضوی در مورد واگذاری بعضی آثار ثبت شده به دستگاه های شخصی و حقوقی بود تا استفاده بهینه در حوزه سرمایه گذاری انجام گردد، خوشبختانه این مشکل برطرف و 21 خانه تاریخی در اختیار بخش خصوصی برای بازسازی و ادامه فعالیت ها نهاده شد.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: در سفر به خراسان رضوی در مورد نیروهای طرحی مسائل مختلفی مطرح شد، با توجه به اینکه این نیروها متخصص هستند، پیشنهادها و گزارش هایی در قالب گردش کار تعیین با هماهنگی معاون توسعه مدیریت به به وزیر ارائه خواهد شد تا مسائل نیروهای طرحی تمام وزارتخانه برطرف گردد.

او توضیح داد: موضوع بعدی که در استان ها مورد آنالیز نهاده شد، حوزه حرایم بود. در خیابان امام رضا(ع) ساختمان های زیادی مانند مراکز اقامتی و هتل ها بنا شده که توسط بخش خصوصی اداره می گردد، آنها مسائلی دارند و وزارتخانه در حوزه گردشگری وظیفه دارد تا به آنالیز آنها بپردازد، البته باید در حوزه حریم قوانین رعایت گردد و براساس مقررات فعالیت نمایند.

باقر کاظمی اظهار کرد: موضوع حرایم باید در جلسات تخصصی معاونت میراث فرهنگی و مجموعه های مرتبط مورد بحث و آنالیز قرار بگیرد تا به یک جمع بندی برسیم و اقدام عاجل در این حوزه انجام دهیم.

باقرکاظمی ضمن قدردانی از مدیرکل استان گلستان و مجموعه او در مورد آنالیز عملکرد در این استان، توضیح داد: در حوزه عملکرد بعد از آنالیز مشهد به استان گلستان رفتیم، اتفاقات خوبی در این استان رقم خورد و موضوع عملکرد برای شهرهای مختلف آن به شکل پایلوت مورد آنالیز نهاده شد، البته این موضوع را می توانیم به استان های مختلف تسری دهیم. بعد از استان گلستان از مازندران بازدید کردیم و مسائل آن ها در حوزه های مختلف نیز مورد آنالیز و رسیدگی نهاده شد.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در مورد اولویت های کاری این دفتر گفت: اولویت های اول ما سفر به استان هایی بوده که بیشترین گزارش ها را از آنها دریافت کردیم.

او اضافه نمود: اعتقاد داریم باید به طرف آنالیز مسائل برویم، بازرسی باید در محل حضور پیدا کند و با تک تک افراد صحبت کند و مسائل آن ها را احصا کند و با آن ها ارتباط داشته باشد. سعی می کنیم از رفتار یک طرفه به دو طرفه برسیم. روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارتخانه و خبرنگاران هم می توانند اقداماتی که در بازرسی اجرا شده، انعکاس دهند.

باقرکاظمی توضیح داد: امیدواریم خدا به ما یاری کند تا بتوانیم در این جهت مسائل را احصا و به درجه ای از اعتدال برسیم. با دستگاه های نظارتی و حوزه بازرسی کل کشور ارتباطات خوبی داریم و کارهای مشترکی انجام می دهیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5573

به "دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات آماده شنیدن نظرات همکاران است" امتیاز دهید

1 کاربر به "دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات آماده شنیدن نظرات همکاران است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات آماده شنیدن نظرات همکاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید