توسعه فولاد اکسین خوزستان، فرصتی مناسب برای صنعت فولاد کشور

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تکمیل زنجیره فولاد سازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، یک فرصت بسیار خوب برای صنعت فولاد کشور و استان خوزستان است.

توسعه فولاد اکسین خوزستان، فرصتی مناسب برای صنعت فولاد کشور

سید کریم حسینی در حاشیه بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان امروز (23 دی ماه) اظهار کرد: توسعه و تکمیل زنجیره فولادسازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، یک فرصت بسیار خوب برای صنعت فولاد کشور و استان خوزستان و نیز فرصتی بسیار خوب در حوزه اشتغال برای جوانان و افراد متخصص در حوزه صنعت و فولاد است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: این موضوع را به عنوان مصوبه سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان خوزستان، از مدیران سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری که 60 درصد از سهام این شرکت را دارند، خواهان هستیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در پیگیری هایی که در سال های گذشته انجام شد و با وجود نظر مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت، متاسفانه این موضوع تا خاتمه دولت به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به اینکه این موضوع یکی از مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس در استان خوزستان خواهد بود، بیان نمود: مقدمات توسعه این شرکت از قبیل انتخاب پیمانکار، تجهیز کارگاه و برگزاری مناقصه صورت گرفته و این فرصت برای استان خوزستان بسیار لازم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 13009

به "توسعه فولاد اکسین خوزستان، فرصتی مناسب برای صنعت فولاد کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فولاد اکسین خوزستان، فرصتی مناسب برای صنعت فولاد کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید