برطرف محرومیت منطقه ها کم برخوردار جزو اولویت های دولت سیزدهم است

به گزارش دوست بلاگ، معاون توسعه روستایی و منطقه ها محروم ریاست جمهوری گفت: مهم ترین اولویت دولت سیزدهم، برطرف محرومیت از منطقه ها کم برخوردار کشور است که رسیدن به این هدف با جدیت دنبال می گردد.

برطرف محرومیت منطقه ها کم برخوردار جزو اولویت های دولت سیزدهم است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از سمنان، سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و منطقه ها محروم ریاست جمهوری در سرانجام ملاقات مردمی و بازدید از منطقه محروم پل ابریشم بخش مرکزی میامی گفت : مهمترین مشکل مردم این منطقه بهرمند نبودن از گاز طبیعی و راه روستایی است که اجرای این طرح ها در مصوبات سفر امروز هیات دولت به استان سمنان پیگیری می گردد.

وی با بیان اینکه مردم این منطقه با وجود خشکسالی با مسائل تامین علوفه برای دام ها روبرو هستند، اظهارداشت: در راستای تامین نهاده های دامی که مهمترین دغدغه دامداران پل ابریشم است برنامه ریزی خواهد شد.

مدنی ادامه داد: بسیاری از روستا های این منطقه می توانند با دریافت تسهیلات و برطرف موانع موجود با راه اندازی کارگاه های زود بازده به مراکز کارآفرینی تبدیل شوند.

وی با اشاره به مسائل شهرستان بویژه بخش کالپوش توضیح داد: در بازدید شب گذشته درباره مسائل رانش زمین در روستای حسین آباد برنامه ریزی شد.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری مصوبات سفر از محرومیت مردم این منطقه کاسته گردد.

معاون توسعه روستایی و منطقه ها محروم معاون اول ریاست جمهوری اضافه نمود: عمده ترین مشکل بخش کالپوش و روستای حسین آباد، رانش زمین و نیز تامین زمین های تازه برای ساخت و ساز است که باید اعتبار لازم برای تکمیل واحد های شهرک تازه تخصیص یابد.

برخوردار نبودن 11 روستای بخش مرکزی از گاز طبیعی

مدنی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی عدم برخورداری از گاز طبیعی دغدغه مردم محسوب می گردد، اضافه نمود: 11 روستا در بخش مرکزی به خاطر دوری از لوله اصلی از گاز طبیعی برخوردار نیستند.

معاون توسعه روستایی و منطقه ها محروم معاون اول ریاست جمهوری ادامه داد: برای بهسازی و بازسازی جاده تهران - مشهد هم که بخشی از آن در این شهرستان قرار گرفته است اعتبارات خوبی در سفر مصوب می گردد.

معاون توسعه روستایی و منطقه ها محروم معاون اول رئیس جمهوری، شب گذشته در راستای سفر استانی دولت به شهرستان میامی سفر کرد.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش و حدود 40 هزار تن جمعیت در شرق سمنان قرار گرفته است.

انتهای پیغام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12172

به "برطرف محرومیت منطقه ها کم برخوردار جزو اولویت های دولت سیزدهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف محرومیت منطقه ها کم برخوردار جزو اولویت های دولت سیزدهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید