تلاش برای ثبت جهانی چند پرونده مشترک میراث ناملموس در سال 99

به گزارش دوست بلاگ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال آینده چند پرونده مشترک در حوزه میراث ناملموس را با کشورهای مختلف به نتیجه نهایی می رسانیم.

تلاش برای ثبت جهانی چند پرونده مشترک میراث ناملموس در سال 99

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امروز شنبه 23 آذر 98 در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش در محل موزه ملی ایران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خوشبختانه با تلاش های اجرا شده، مهارت های ساختن و نواختن دوتار به نام ایران ثبت جهانی شد که با توجه به ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد، سال آینده در حوزه میراث ناملموس خبرهای خوشی را خواهیم داشت و چند پرونده را با مشارکت کشورهای مختلف به نتیجه نهایی خواهیم رساند.

او اضافه کرد: ثبت مشترک پرونده های میراث ناملموس علاوه بر این که باعث قرابت بیشتر ایران با کشورهای مختلف خواهد شد، نشان دهنده حوزه نفوذ ایران است از این رو برنامه های بسیار خوبی را برای تهیه پرونده های مشترک در حوزه میراث ناملموس داریم.

دکتر مونسان اضافه کرد: با حداکثر توان و حداکثر سهمیه ای که داریم به دنبال ثبت جهانی پرونده های میراث ناملموس هستیم و یکی از موضوعاتی که در این میان به طور جدی دنبال می کنیم تهیه پرونده ها به صورت مشترک است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه صحبت های خود گفت: اهمیت حوزه میراث فرهنگی ناملموس کمتر از حوزه ملموس نیست از این رو به دنبال ثبت جهانی آثار حوزه میراث ناملموس به صورت مشترک هستیم.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2484

به "تلاش برای ثبت جهانی چند پرونده مشترک میراث ناملموس در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای ثبت جهانی چند پرونده مشترک میراث ناملموس در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید