تردد به کدام شهرهای کشور ممنوع است؟

به گزارش دوست بلاگ، بنابر اعلام مسئولان وزارت بهداشت، سراسر کشور درگیر کرونای دلتا است و فرایند بیماری افزایشی است. پیک پنجم کرونا چند وقتی است شروع شده و به اعتقاد متخصصان و اپیدمیولوژیست ها، سویه غالب این پیک در کشور، جهش دلتاست. با توجه به اینکه قدرت سرایت ویروس جهش یافته دلتا چندین برابر است و هر مبتلا می تواند 8 تا 12 نفر را آلوده کند، خطر فرایند فزاینده بیماری کرونا با ویروس دلتا کشور را تهدید می نماید.

تردد به کدام شهرهای کشور ممنوع است؟

در حال حاضر 169 شهر کشور در وضع قرمز، 166 شهر در وضع نارنجی و 113 شهرستان در شرایط زرد قرار دارند و هیچ شهر آبی در کشور نداریم.

اوج گرفتن کرونا موجب شد مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بر تعطیلی 6 روزه استان های تهران و البرز بگیرند و محدودیت های تردد و در سراسر کشور گردد. بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد از/به همه شهر های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و آن طور که سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اعلام نموده است، بر اساس مجوز وزارت کشور تمامی مجوز های صادرشده برای سفر از سوی فرمانداری ها باطل است و در این مدت هیچ خودرویی با این مجوز ها اجازه تردد ندارد.

سردار هادیانفر گفت: به همین دلیل هم به تمامی مامورانمان تاکید شده است تا ابتدا به این خودروها تذکر داده و در صورت اصرار برای ادامه سفر جریمه یک میلیونی را در شهرهای قرمز و نیم میلیونی را درشهرهای نارنجی اعمال نمایند.

باشگاه خبرنگاران

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10798

به "تردد به کدام شهرهای کشور ممنوع است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد به کدام شهرهای کشور ممنوع است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید