تا به امروز 407 عضو هیأت علمی نمونه کشوری معرفی شدند

به گزارش دوست بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رییس هیأت امنا و هیأت ممیزه وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: در طول 28 دوره برگزاری آیین نکوداشت اعضای هیأت علمی نمونه کشوری 407 نفر از استادان نمونه کشوری معرفی شدند.

تا به امروز 407 عضو هیأت علمی نمونه کشوری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عبدالرضا باقری در بیست و هشتمین آیین نکوداشت اعضای هیأت علمی نمونه کشوری که با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار گردید اضافه نمود: این مراسم به صورت مجازی و حضوری در وزارت علوم و با حضور بعضی از اعضای هیأت علمی نمونه کشوری برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: همه ساله در ماه اردیبهشت هم زمان با شهادت استاد مرتضی مطهری مراسم تقدیر از اعضای هیأت علمی نمونه کشوری در ستاد وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می گردد که سال جاری به دلیل کرونا امکان برگزاری این مراسم وجود نداشت و برگزاری مراسم به تأخیر افتاد.

وی ادامه داد: از هر 150 عضو هیأت علمی یک دانشگاه یا پژوهشگاه، یک تا 4 نفر توسط دانشگاه به ستاد وزارت علوم تحقیقات و فناوری معرفی می شوند و بر اساس مجموع امتیازات آموزشی علمی، فرهنگی و پژوهشی، اعضای نمونه هیأت علمی کشوری توسط ستاد وزارت علوم تحقیقات و فناوری معرفی می گردد.

آقای باقری گفت: این اعضای هیأت علمی از گروه های مختلف و رشته های مختلف تحصیلی هستند.

وی اضافه نمود: سال جاری 59 نفر از 24 پژوهشگاه دانشگاه معرفی شدند که در نهایت پس از آنالیز های انجام شده 16 نفر انتخاب شدند.

آقای باقری تأکید کرد: تا به امروز در طول بیست و هشت دوره از برگزاری آیین نکوداشت اعضای نمونه کشوری 407 نفر از استادان 47 دانشگاه و پژوهشگاه و مؤسسات پژوهشی در سال های قبل معرفی شدند.

همچنین در این مراسم 4 نفر از اعضای هیأت نمونه کشوری دغدغه های خود را مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8925

به "تا به امروز 407 عضو هیأت علمی نمونه کشوری معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز 407 عضو هیأت علمی نمونه کشوری معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید