برگزاری دوره رایگان اصول راهاندازی کسبوکار پیروز توسط بانک سامان

به گزارش دوست بلاگ، باشگاه مشتریان بانک سامان سامانیوم دوره رایگان اصول راه اندازی کسب وکار پیروز را برگزار می نماید.

برگزاری دوره رایگان اصول راهاندازی کسبوکار پیروز توسط بانک سامان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با توجه به تغییرات ماهیتی کسب وکارها از بستر سنتی و حضوری به آنلاین، باشگاه مشتریان بانک سامان سامانیوم، برای آموزش و یاری به اشتغال زایی و همچنین توسعه کسب وکارها، دوره رایگان اصول راه اندازی کسب وکار پیروز را برگزار می نماید.

در این دوره آموزشی که توسط مهدی مومیوند مشاور مدیریت نوآوری و کسب وکارهای نوپا تدریس خواهد شد، شرکت نمایندگان با ارائه مفاهیم کلیدی در بازطراحی محصول یا خدمت پیشنهادی کسب وکار آشنا می شوند و همچنین ابعاد نوآورانه 10 مدل کسب وکار الهام بخش آنالیز خواهد شد. گفتنی است که این دوره آموزشی روزهای دوشنبه و چهارشنبه 8 و 10 دی ماه امسال به صورت آنلاین از ساعت 16-18 و در بستر اسکای روم برگزار و در انتها به شرکت نمایندگان گواهینامه انتها دوره اعطا خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره ضروری است، از تاریخ 22 آذرماه تا 6 دی ماه اپلیکیشن سامانیوم را از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود نموده و یا به وسیله سایت بانک سامان، وارد سامانیوم شده و در این باشگاه عضو شوند و همچنین برای تکمیل عضویت خود، کارت بانکی خود را ثبت نمایند. همچنین تمامی افراد پس از تکمیل عضویت خود و کسب امتیاز لازم، می توانند در سایت سامانیوم اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک سامان سامانیوم مراجعه و یا اینجا کلیک (https://saman.app.link/Course)نمایند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8168

به "برگزاری دوره رایگان اصول راهاندازی کسبوکار پیروز توسط بانک سامان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره رایگان اصول راهاندازی کسبوکار پیروز توسط بانک سامان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید