برنامه خرابکار اندرویدی مخفیانه خرید می کند

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، این برنامه که در ظاهر برای بهبود عملکرد صفحه کلید مجازی گوشی های هوشمند طراحی شده، ai.type نام دارد و برای مدتی در فروشگاه پلی استور گوگل نیز در دسترس بوده است.

برنامه خرابکار اندرویدی مخفیانه خرید می کند

برنامه یادشده بدون اجازه و اطلاع کاربر گوشی برای خرید خدمات دیجیتال اقدام کرده و هزینه هایی را به افراد تحمیل می کند. برنامه مذکور تا ژوئن سال 2019 در پلی استور در دسترس بود تا انتها گوگل برای حذف آن اقدام کرد.

شرکت امنیتی اپ استریم سیستمز که برای اولین بار پیروز به شناسایی این برنامه مخرب شد، اعلام کرده که اپلیکیشن مذکور برای انجام میلیون ها تراکنش مالی مخفیانه به کار رفته و البته برخی از این تراکنش ها توسط برنامه های امنیتی نصب شده بر روی گوشی ها شناسایی و بلوکه شده اند. تا به حال بیش از یک میلیون و صدهزار گوشی که تراکنش های مخفیانه از طریق آنها اجرا شده، شناسایی شده اند.

ai.type فعالیت های مخرب خود را در 13 کشور انجام داده و بررسی ها از تحمیل خسارت 18میلیون دلاری توسط آن خبر می دهد. این برنامه تبلیغات آنلاینی را هم برای کاربران نمایش می داد و افراد را به کلیک بر روی آنها ترغیب می کرد.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 572

به "برنامه خرابکار اندرویدی مخفیانه خرید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه خرابکار اندرویدی مخفیانه خرید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید